• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

muggles
    ja, det är klart ni jobbar på det, jag buntade ihop dig med September som ville sätta igång snart... Förlåt!
    Men hörru, jävligt skum mens. Va fan i alla jävla stjärthålsögon på en grishelvetes pungbråck! Var det först BIm som blev BOM eller är det spiralen som spökar (än?????!!?!?)?

Pippbar! Hahahah!

Och jag har fulla frysen i rabarber och det våxer fortfarande så det knakar i de två stånden som vi har. Helt sjukt med rabarber! Vilket kanonrecept, jag älskar Gino!!!!!

nu ser jag inget för det sitter en prickig lurvboll framför skärmen...

• nennesjuttioåtta

ååh vad skönt att dagen är slut - i morgon är det dags!! Spännande att se hur många som överlevt denna helvetesvecka. Eller de har säkert hacft det bättre än jag.
    var fan är sändknappen..?!?

• nennesjuttioåtta

hahah det funkade med tab och enter också.
    Nej Nancy! Låt bli Lkaninavataren!!!

• nennesjuttioåtta

jag har iaf festat på sushi, och TROCADERO! Hahahha

• nennesjuttioåtta

spam spam spam thank god it's FRIDAAAAAAAY!!!

• nennesjuttioåtta

tur det inte är touch-screen men tror inte husse blir så glad med små tassavtryck på den nya plattskärmen...

• nennesjuttioåtta

telis
    vilken fin klänning! Och skorna som AM hittade var ju också jättefina! ÅÅÅåååhhh varför är jag sån okvinnlig tönt som bara klär i juteväv och sneakers...

• snaily

Hello, har bara hunnit läsa ikapp till hälften ungefär men måste bara flika in och säga lycka till imorgon Nenne! Ska hålla högra tummen och forma andra handen till en litn piiiil...

• nennesjuttioåtta

moahahahhahahaha nu är de bara jag här! Beware of the queen of fucking everything - Nennelainen! *tataraaaa*

Nä, nu överdriver jag lite. Dags att snöra på sig städrocken och skurhandskarna och fördriva kvällen så att jag får gå och sova någongång.

• nennesjuttioåtta

snaily!!!
    HAhahahaa jag tror att det är pilen som kommer göra susen!! TACK!!! Undrar om doktorn formar handen som en liten pil med eller om han använder något sorts instrument.

KANYLBALLE!

Svar på tråden Livets stora och små frågor