• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Diz

Den nyheten hade jag missat...

OBS: ÄCKELVARNING! (läs ej om ni är känsliga)

Jag hade ett sånt känslosvall när jag läste om den där "dagismördaren" som högg ner små toddlers som kom och ville krama honom... *gör mig fortfarande illa till mods*

• Im yours

Här är årets artister till Allsång på Skansen.

23/6: Måns Zelmerlöw, Tomas Ledin, Henrik Dorsin, Anna Maria Espinosa, Owe Thörnqvist.

30/6: A Camp, Malena Ernman, Lisa Ekdahl, Johan Palm, Ann-Louise Hanson, Mia Skäringer & Klara Zimmergren.

7/7: Caroline af Ugglas, John ME, Claes Eriksson, Anne-Lie Rydé & Lotta Ramel, Magnus Uggla, Rolandz.

14/7: Alexander Rybak, Larz Kristerz, Marcus Birro, Elisabeth Andreassen, Pauline, Anna Book, Stockholms gosskör.

21/7: Lars Vegas Trio, Lili & Susie, Monica & Carl-Axel Dominique, Wille Crafoord, Magnus Carlsson, Jack Vreeswijk, Jonas Karlsson.

28/7: After Dark, Malena Tuvung, Timo Räisänen, Per Myrberg, Toralf och Teresia från Glada Hudik Teatern, H.E.A.T.

4/8: Finalprogram med Svenska Lyxorkestern, Markus Krunegård, Björn Skifs, Bosse Larsson mfl.

• Soldemor

Jepp, jag är tant, mossig tant! Är flera av allsångsnamnen som jag aldrig någonsin hört talas om...

• Troll1

Hej tanter!
    MEN vilka hemskheter ni tar upp... Så´nt klarar jag inte av. Jag kan tänka på saker jag läst och sett på nyheterna i flera år efter.

En liten varning till de som har företag: www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3441159.html
    Har varit misstänksam mot dem i flera år. Har googlat också och jag säger bara jisses!

Vad är det med BT? Sajten är helt "fläng" och man blir ju utkastad när man minst anar det.

Kram så länge!

• Sommar 2010

Trodde aldrig arbetsdagen skulle ta slut. Tycker att man alltid borde få ha sovmorgon så här i början av veckan. Ikväll får det bli jordnötter till middag, mer än så orkar jag inte anstränga mig.

Hoppas ni inte deppar ihop av alla hemska nyheter.

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-06-08 17:41:37 följande:
    Nä, deppade ihop och stortjöt, det klarade jag av och stökade undan igår. Idag känner jag mig ...stabil..
    Fick du tänka efter lite där?
  • passionsblomman

Ja. Man måste ju rannsaka sig själv emellanåt!

Troll1 skrev 2009-06-08 18:26:36 följande:
    Fick du tänka efter lite där?
Svar på tråden Tantvarning 4