• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Näää den har inte kommit än

passionsblomman skrev 2009-06-08 12:15:31 följande:
    Oj vad mycket det hann stå här...få se Heloise: lilla stumpan mår yyytmärkt och mest bara äter fortfarande. Mamma katt är alldeles smaaaaal! Jag tycker böcker är de bästa av presenter.Så det så!Att ge barn tillgång till språket är att ge dem tilgång till allt.(igår var det ett program på tv om avlägsna små bergsbyar i latinamerika dit de tog BOKÅSNOR som kom med böcker som ungarna kastade sig över! Jag lipade såklart när jag såg hur mkt de älskade att läsa och de läste hemma för sina familjer med! 2 timmars väg till skolan hade många av dem!)Mulle: hoppas tanten redan hunnit komma nu när jag skriver, så det värsta är över dagen D.Kakor? usch jag har verkligen ramlat ner i kak- och sockerträsket igen. Det är livsfarligt med hembakta rabarberpajer och sådant.Cantaton, vad väldigt vad många stora händelser samtidigt!I´m yours: förlåt, men jag tyckte det med ballongerna var hysteriskt roligt! JÄTTEFIN blev hans kärra nu! *provar nervöst attt posta*
  • passionsblomman

Det här är sista lugna dagen den här veckan...nu är det skolavslutningar med tårtbakning och presentfixande, blominköp till både det ena och andra, brudbukett och fotbollscup, fotbollsavslutning och jag vet inte allt.

Jag MÅSTE städa lite idag, för sedan hinner jag nog inte det...

• MulleNuh

Ååå ska du göra bukett!!! Va spännande!!!!

passionsblomman skrev 2009-06-08 12:33:30 följande:
    Det här är sista lugna dagen den här veckan...nu är det skolavslutningar med tårtbakning och presentfixande, blominköp till både det ena och andra, brudbukett och fotbollscup, fotbollsavslutning och jag vet inte allt.Jag MÅSTE städa lite idag, för sedan hinner jag nog inte det...
  • passionsblomman

Ja visst är det? Mycket spännande tillochmed.

MulleNuh skrev 2009-06-08 12:45:37 följande:
    Ååå ska du göra bukett!!! Va spännande!!!!
  • MulleNuh
    passionsblomman skrev 2009-06-08 12:46:59 följande:
    Ja visst är det? Mycket spännande tillochmed.
  • Diz

Hej tanterna!

Idag är jag sådär myskär i min karl, jag sitter och suckar och trånar på jobb. Myisgt när man får sånna känslosvall...

Jag fick det förövrigt till Cantoná när jag skulle komma ihåg va ddu heter, Cantaton
    Iaf, förkylning och sjunga är aldrig någon rolig kombo. Har också hostat mig igenom en bunte uppvärmningar, men oftast brukar det ju gå bra. Ska faktiskt vara med i en sommarkör (gospel) på onsdag, första gången på lääääääänge jag tar mig tid för sången, så det ska bli jätteskoj.

Lycka till med bröllop, bullbak och planteringar (this one's for you blommis, hoppas du slipper rörmokaren fler gånger... )

• Diz

Och bara för att jag kom ihåg att kopiera gick det hur bra som helst att posta...

• passionsblomman

Hej Diz! Ja det lät mysigt!Mina känslosvall just nu är mer tt jag börjar gråta floder över tex den gräsliga nyheten om dagiset i Mexiko där så många barn brann inne...
    Jag borde ha nyhetförbud för närvarande.

• Diz

Gospel är härligt! Jag blir så glad när jag sjunger gospel, speciellt när det är (som jag känner iaf) "på riktigt", dvs utan noter och sånt, utan lära sig "by heart". Ska bli spännande och se var dom sätter mig dock, har alltid varit 1a sopran tidigare, men mitt omfång har sjunkt sjukt mycket för varje unge jag klämt ut. Skulle kanske tom klara 2a alt nuförtiden.

Svar på tråden Tantvarning 4