• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Antagligen har "ärkeaset" lite ångest idag när han nyktrat till...

Sommar2010: du kan ju lite fint fråga honom om han minns festen, nästa gång ni ses...

Soldemor: är det någon som skall sälja sockervadd är det väl tandläkare!?

Dessutom ger popcorn lika stort "syrafall" som socker och är lika cariogent, liksom chips. För att hålla ryggen fri hade jag fått sälja gurkstavar, något säger mig att sonen inte hade fått in lika mycket pengar till klasskassan då!

Nu är jag i vilket fall en ganska populär mamma i klassen, kanske får jag till o med följa med på skolavslutningen! I år är första gången de inte är i kyrkan utan på skolgården, hoppas det blir fint väder!

• lillabruden

testar skriva nu...verkar som om BT är kompis med mig igen! har haft problem i flera dagar och man blir ju lagom tokig!!! men hann skriva ut gästlistan och budgeten iallafall...

Jag hade varit sämsta sockervaddsförsäljaren!! jag hade ätit allt själv Jag är den enda som äter en hel gigantiskt sockervadd på Tivoli i köpenhamn av dem jag varit med.....men det äääärrr jjuuuuuu ssåååååååå goooooott!!!! MUMS! Och så är den ROSA!!!!

Den dära otrohetsgrisen kanske har ett öppet förhållande med sin fru, det vet man ju inte.....frugan kanske inte heller vet om det låter det som!!! Jag hade skvallrat.....eller iallafall sagt till svinet att lägger han inte av så får hans fru veta flera gånger om!

jag har nu valnötskladdkaka i ugnen

• Im yours

Hej, hej mina goa vänner!

Hmmmm .... har ont i maggen av allt tårtätande. Känner mig lika full av socker som didis maskin Dessutom är jag totalt kraftlös, vojvoj.

VIP-rum, Springsteen ....... minnen, ljuvliga minnen.

Jag har kallat mb2 idiot, för 1.a gången. Känns rätt idiotiskt faktiskt

• dfk

Sommar- förstår att du blev upprörd, man mår ju illa av att få en sån invit. Usch! vad trodde han. Det är skillnad på att få lite uppmärksamhet av någon på en fest, sen är man nöjd med det. Men att få höra något som att man ska hoppa i sängen tillsammans med någon som dessutom är gift och har barn, saknar all charm! Det är ju bara äckligt. Stackars hans fru!
    Lillabruden- får man smaka?
    Det har varit helt uselt att komma in på BT- utslängd, inlägg som inte kommer in. Trist! Men nu verkar det gå bättre.
    Mulle- jag ska också ha dig i tankarna på din bröllopsdag!

Har rensat ogräs och stått med huvudet före nere i rabatten. Nu kommer den härliga träningsvärken.

• dfk

Passion- lycka till nu!, jag önskar dig/er att det ska ge resultat nu efter många försök och längtan.

• passionsblomman

TACK!!!

dfk skrev 2009-06-07 16:41:16 följande:
    Passion- lycka till nu!, jag önskar dig/er att det ska ge resultat nu efter många försök och längtan.
  • Sommar 2010

Jag har varit på bröllop idag, eller välsignelse för de var redan gifta. Champagne och tårta! Solen sken och det var kärlek!

• Sommar 2010
    didis skrev 2009-06-07 13:25:00 följande:
    Dessutom ger popcorn lika stort "syrafall" som socker och är lika cariogent, liksom chips. För att hålla ryggen fri hade jag fått sälja gurkstavar, något säger mig att sonen inte hade fått in lika mycket pengar till klasskassan då!

Ärkeaset har inget öppet förhållande - än!
  • didis

Nu har jag varit o röstat efter mycken vånda.

En kusin ville sätta mig som vän på facebook i morse. Har jag facebook??? Jo, uppenbarligen fast jag aldrig använt det.

Antagligen tillhör jag en av de sista utan facebook i Sverige men det var ju skitkul! Men det är kanske en tantvarning i sig - att inte ha facebook?

• passionsblomman

Ja det är det och nej jag har heller inte det!

didis skrev 2009-06-07 17:40:41 följande:
    Nu har jag varit o röstat efter mycken vånda.En kusin ville sätta mig som vän på facebook i morse. Har jag facebook??? Jo, uppenbarligen fast jag aldrig använt det. Antagligen tillhör jag en av de sista utan facebook i Sverige men det var ju skitkul! Men det är kanske en tantvarning i sig - att inte ha facebook?
Svar på tråden Tantvarning 4