• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

Men jag kommer! och så kanske cantatorn och Sommar...

MulleNuh skrev 2009-06-05 22:38:48 följande:
    Men hon kommer tyvärr inte... Hon mailade mig igår...
  • MulleNuh

jaaa!

TinkerBelle skrev 2009-06-05 22:59:41 följande:
    Men jag kommer! och så kanske cantatorn och Sommar...
  • TinkerBelle

Imorgon blir här kalas. Nr2 fyller tonåring. Inget stort utan bara min familj och vi fem. På kvällen ska han på bio med polarna.

• MulleNuh

Va trevligt!!

Här ska Micke bort.. På hans avdelning är det en kille som 1 gång/år har en provider open hemma på sin gård. Så då är grabbarna dä och super som tonåringar och har 5-kamp!
    Så jag får köra ut honom i mmorronbitti och sen hämta på söndag..

TinkerBelle skrev 2009-06-05 23:01:07 följande:
    Imorgon blir här kalas. Nr2 fyller tonåring. Inget stort utan bara min familj och vi fem. På kvällen ska han på bio med polarna.
  • TinkerBelle

Provider open?
    *är helt lost*

MulleNuh skrev 2009-06-05 23:04:17 följande:
    Va trevligt!! Här ska Micke bort.. På hans avdelning är det en kille som 1 gång/år har en provider open hemma på sin gård. Så då är grabbarna dä och super som tonåringar och har 5-kamp! Så jag får köra ut honom i mmorronbitti och sen hämta på söndag..
  • Im yours

Utslängd - Inslängd. Inslängd - Utslängd. Inte underligt att jag är yr

Sonja: Jag är oxå jätteförskyld, ont i halsen. Kan vi inte bara åka till ett spa, och bli ompysslade?

• Troll1
    dfk skrev 2009-06-05 16:02:52 följande:
    Troll1- roligt att du är här! Men du försvann så snabbt, kom genast hit...Cider, finns det chili-mandarin sommar 2010, så häll upp lite till mig tack! Gärna lite chilinötter till.
    Tack tanter för välkommnandet! Ska försöka hänga med lite igen. Mulles tur att gifta sig nu, eller? Ngn mer?

Jag har också försökt komma in igen, men BT har gått över till vev-varianten känns det som. Ska man sitta o trampa på en träningscykel kopplad till datorn och BT för att väcka upp den sovande sajten?

Passionsblomman: Visst är det både sensuellt och spännande med suppar o sån´t. Fick också dem när jag väntade lillstumpan och det gick ju bra.
    Håller alla mina tummar för er!
  • Daa

God morgon på er och glad Sveriges nationaldag!
    Blir nog ingen fotbollsmatch för min del, för jag lovade visst maken att följa med till hans arbetskamrats 50års-fest. Kan kanske bli lite kul, för jag har ju aldrig träffat hans arbetskamrater. Fast han får köra, så jag får sova i bilen. Har på känn att jag kommer att vilja det

Ska snart iväg och hälsa på de otäcka och fula små valparna.

TinkerBelle, så det är så nära bröllop för er? Åh, så spännande!

• Sommar 2010

God morgon eller något. Sov för länge idag. Ska fira dagen med att tvätta. Borde väl egentligen ta mig till slottet och kolla på vaktavlösning och heja på kungen, men det får bli nästa år.

Verkar vara svårt att få vara härinne idag med. Morr

Glad nationaldag på er alla!

• passionsblomman

Om du visste vad GLAD jag är att se dig här igen min vän!

Och suppar, jaaa, vad kan ens komma i närheten av att vara mer romantiskt än det...

Jag är tacksam för alla hållna tummar!
    sov också läääänge idag, ensam hemma som jag är. Men nu ska jag åka och kolla sonens fotbollsmatch snart.

Troll1 skrev 2009-06-05 23:54:35 följande:
    Tack tanter för välkommnandet! Ska försöka hänga med lite igen. Mulles tur att gifta sig nu, eller? Ngn mer?Jag har också försökt komma in igen, men BT har gått över till vev-varianten känns det som. Ska man sitta o trampa på en träningscykel kopplad till datorn och BT för att väcka upp den sovande sajten?Passionsblomman: Visst är det både sensuellt och spännande med suppar o sån´t. Fick också dem när jag väntade lillstumpan och det gick ju bra.Håller alla mina tummar för er!
Svar på tråden Tantvarning 4