• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden

Otrohet är skit!!!

Jag har världens huvudvärk....antingen beror det på Redbull abstinens eller för mycket sömn!!!

Vet ni, jag har bestämt mig för klänningen jag köpte från början ialafall...nu ska jag sälja den andra bara

• Sommar 2010

Fortfarande upprörd efter igår. Vilket pucko, gift och jag är vän med hans fru och han insisterade på att han ville prova vår säng typ!!!

Men idag ska jag på bröllop! Den kyrkliga ceremonin efter en borglig i vintras. En nära vän till min sambo som jag inte känner så väl, men jag ska representera familjen.

• didis

Go´förmiddag!

Varit o röstat än? Maken är och spelar golf så jag väntar tills han kommer hem så tar vi den traditionsenliga promenaden innan röstningen. Nu har de lagt vallokalen på skolan 50 m hemifrån så vi får ta väl en sväng runt kvarteret först.

I fredags var jag med sonens klass på Liseberg, skitkul! Jag får väl erkänna att min närvaro inte var nödvändigt för att hålla koll på ungarna direkt, jag var nog mest erbjuden för att det var min popcorn- resp sockervaddsmaskin som drog in mest pengar till klasskassan...

Tyvärr är den ena läraren så tråkig att klockorna stannar, ingen av dem hade löst åkband så de satt mest o fikade och tittade på rabatterna. Så jag fick hänga på grabbgänget i omgångar så jag fick lite sällskap (det är roligare att skrika i kör!).

Jag har bara snabbläst tråden - välkommen tillbaka Troll1!!

Och så håller jag tummarna för att Passionsblommans romatiska aktiviteter ger resultat!

• passionsblomman

Försöker posta detta en tredje gång...

Lilla brud:
    De bestämde du dig rätt i gumman! Du är så FIN i den!
    Kul med florist och allt som börjar ramla på plats.

Funderar själv på att bojkotta det här usla irriterande forumet tills de lagar, men hur ska det hjälpa, de lär ju inte se det precis...

Sommar:
    Men åååå vad lågt! Nädu, otrohet, det finns bara inte med på världskartan!
    Undrar om han kommer att skämmas när ni ses närsta gång?

• passionsblomman

Vi ska åka iväg och rösta strax innan sonen ska skjutas till kalas. Sedan är det sisch hem och fixa mat, för sambon ska stå i vip-tältet på Springsteen i eftermiddag/kväll så sedna blir det jag som hämtar på kalaset då.
    Åka hit och dit, det är det man gör den del dagar...

Förresten skulle jag utan tvekan ha löst åkband och antagligen åkt mest av alla!

• Sommar 2010

Det värsta är att jag inte tror att han kommer att skämmas, utan låtsas som inget. Och OM jag någonsin skulle vara otrogen (men det finns inte) så skulle jag inte vara det med en kollegas kille!!! De är ju också kompisar (inte vänner insåg jag inatt). Jaja, bara att inse att världen inte är som jag vill ha den.

• Sommar 2010

och när jag frågade om han inte älskar sin fru sa han att det inte har med saken att göra! Alltså att lite skoj på sidan om inte har med hans relation att göra!!! Han är gift och har barn!!

Jag är så arg.

• Soldemor

Yes, det finns alldeles för många av kategorin ärke-as!

Smart affärsidé, Didis! Sockervaddsmaskin...blir kanske en del framtida patienter där?

• Sommar 2010

Men nu glömmer jag alla ärkeas och går på kärleksfest - bröllop!

Svar på tråden Tantvarning 4