Äntligen är det min tur skrev 2009-04-17 14:00:23 följande:
OBS detta är inte reklam!!Sundance:Jag har ju sån tur att få jobba som Bröllopsfotograf så jag ser ju en del i mitt jobb. Jag hade precis fotat ett bröllop vid Skoklosters slott o tänkte EN DAG vill jag också gifta mig just HÄR. Typ 2 veckor efter bestämde sig ääääääntligen min man att han va redo Jag har varit redo sen dag 1!!! Dagen efter tog jag med mig honom o åkte dit. Han föll direkt också. Vi har varit där innan också. Vi Äääälskar hus med torn- Slottet har 4 tornVi äääälskar vatten - slottet ligger precis vid vattnet.Jag älskar alleér - det sär flera alleer runt slottet.Precis bredvid ligger Skoklosters wärdshus som precis va nyrenoverat. Personalen va så supertrevlig o tillmötesgående.Det blev lite dyrare än vi hade tänkt men va faan... det va bara en gång. Vi hade kanske kunnat kolla runt på flera ställen, men det kändes rätt i hjärtat på en gå
ng.Vi bokade först- planerade allt annat sedan. Känns svårt att planera massa utan att veta
var.Vi fixade snittar, mingel o så själva vid slottet. Sen hade vi middag o allt i resturangen. Det fanns övenattning till alla gäster. För vi ville ha 2 dagar också. Det låg bra till också. Inte för långt bort att åka för de flesta gä
ster.Vi har INGET att klaga på. Det regnade som f--n men men....Det blev dyrare som sagt, men det va bara jobba på o spara så gick det bra iaf. Inget vi lider av nu. Tvärtom. Vi kunde inte ha haft ett bättre bröllop. Så TIPS!! Boka så ni vet att ni får ERT datum.
Du badar med klänningen!!!?? Hur gick det till?? Blev den inte förstörd??