• novia72

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Tänkte att vi som redan gift oss alltid kan dela med oss några av våra bästa tips...

...jag börjar!!

1) Istället för dyrt "bröllopsris" köpte vi vanliga "rispuffar" från ICA 17kr- räckte till ca 40 organzapåsar. Mums!! för fåglarna WOW! för plånboken & Snygga "risbilder"!! :)

2) Att hyra lokal behöver inte vara dyrt - vi bor dock centralt- men det vi gjorde var att hyra världens mysigaste Café. Då kan man välja "stil" på lokalen och inte behöva lägga ner massa pengar på "rekvisita". ;)

3) Jag har inga problem med min hy (bara fåfäng) men började gå på behandlingar hos en elevskola en månad innan bröllopet, 2 ansiktsbehandlingar, manikyr, fotvård, massage, brynplockning etc.etc. Kände mig som en ny människa. :)

• Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
  • brud2009

Tack så jättemkt! Såg att vi kommer gifta oss samma dag fast ett år senare än er, uppsalabrud är jag oxå

• Miss Moneypenny

Oj, vad många du får maila ditt festhäfte.. Orkar du med en till? Min mail är jenny_norgren@yahoo.se

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-06 14:52:09 följande:

Skickat!!
  • 20090725

e det bara jag eller har tråden börjat spåra ur lite?? iget illa menat, festhäfter va kanon och jag kommer att ha mycket hjälp av det när jag skall göra vårat!

Men kan inte alla som vill ha festhäftet skriva i inboxen eller GB???

Det känns så tråkigt att komma in på tråden och så e det bara en mailadress som står!

Vilekn tid var eran vigsel? och när gick ni upp på morgonen??

• novia72

det är ju inga gifta brudar som orkar läsa här... ;) det är ju bara mailadresser! :( tråkigt..

TIPS det finns faktiskt en tråd som heter FESTHÄFTE!!!!!

• lecaroline

Och det finns faktiskt inboxar..

• Miss Moneypenny

Ok, tillbaka till ursprungsämnet! Gifta brudar, hur svårt var det egentligen att gå på toaletten i brudklänning? Hade ni en "toa-assistent" hela dagen? :)

• 20090725

det undrar jag med...

jag kommer att ha ringar i underkjolen... och jag kan värkligen inte kissa när någon e på toaletten samtidigt...
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 16:26:29 följande:

Ok, tillbaka till ursprungsämnet! Gifta brudar, hur svårt var det egentligen att gå på toaletten i brudklänning? Hade ni en "toa-assistent" hela dagen? :)
Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar