• novia72

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Tänkte att vi som redan gift oss alltid kan dela med oss några av våra bästa tips...

...jag börjar!!

1) Istället för dyrt "bröllopsris" köpte vi vanliga "rispuffar" från ICA 17kr- räckte till ca 40 organzapåsar. Mums!! för fåglarna WOW! för plånboken & Snygga "risbilder"!! :)

2) Att hyra lokal behöver inte vara dyrt - vi bor dock centralt- men det vi gjorde var att hyra världens mysigaste Café. Då kan man välja "stil" på lokalen och inte behöva lägga ner massa pengar på "rekvisita". ;)

3) Jag har inga problem med min hy (bara fåfäng) men började gå på behandlingar hos en elevskola en månad innan bröllopet, 2 ansiktsbehandlingar, manikyr, fotvård, massage, brynplockning etc.etc. Kände mig som en ny människa. :)

• Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
  • novia72

Hvidbrud, du har jättefina bilder!!! ;)

....vi rymde också från festlokalen...det var så skönt :)

• Blivande Mrs Lampinen

Åhhh, snälla snälla.... maila även mig era festhäften, ska fixa vårt imorrn med min tärna och vore så bra med lite inspiration! Tack så mycket den som hjälper mig med detta! maila till: petra.o@hotmail.com

• bridesilly

är det någom som vill ha lite bröllopskrimskrams typ underkläder där det står bride ochsåvidare så finns det på

www.classybride.com

där köpte jag en hel massa kul grejer till mig själv

• T0612

säger prästen/ vigselförrättaren "du kan nu kyssa bruden"?? jag har nämligen aldrig vart på bröllop så jag vet bara film varianten =)

• summerdreams

Åh lite inspiration hade inte varit helt fel till festhäftet. Sitter helt fast och tackar ödmjukast för lite inspiration =)
    jordgubb_84@hotmail.com

• anja1661
    T0612 skrev 2009-04-03 21:13:44 följande:
    säger prästen/ vigselförrättaren "du kan nu kyssa bruden"?? jag har nämligen aldrig vart på bröllop så jag vet bara film varianten =)
    nej det ingår inte i den svenska vigseln....men vår präst sa att pussas kan man ju göra närsom! men vi ville att han skulle blinka lite åt oss när det e dax
  • bridesilly

våran präst sa att nu var det daxs för kyssen

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar