• novia72

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Tänkte att vi som redan gift oss alltid kan dela med oss några av våra bästa tips...

...jag börjar!!

1) Istället för dyrt "bröllopsris" köpte vi vanliga "rispuffar" från ICA 17kr- räckte till ca 40 organzapåsar. Mums!! för fåglarna WOW! för plånboken & Snygga "risbilder"!! :)

2) Att hyra lokal behöver inte vara dyrt - vi bor dock centralt- men det vi gjorde var att hyra världens mysigaste Café. Då kan man välja "stil" på lokalen och inte behöva lägga ner massa pengar på "rekvisita". ;)

3) Jag har inga problem med min hy (bara fåfäng) men började gå på behandlingar hos en elevskola en månad innan bröllopet, 2 ansiktsbehandlingar, manikyr, fotvård, massage, brynplockning etc.etc. Kände mig som en ny människa. :)

• Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
  • Zavannah

Hej på er Passar på att lägga in min mailadress oxå, ifall någon vill vidarebefordra festhäftet. Tack!!

annaviktoria@live.se

• Äntligen är det min tur

Oj, samtidigt ....

Ja det kan ju bli så med en del text när man ar olika datorer med olika typsnitt o så... hoppas det gick att få ihop iaf...

Ni kan bara gissa ur MÅÅÅÅÅÅNGA timmar jag suttit med det där jä-la häftet!!! På själva bröllopet öpnnade jag inte ens häftet De är veckor av heltidsarbete för att få alla rader raka mm vid uskrift.

Villemoa: Då kanske det e dags o börja... Du får gärna rippa hela om du vill. Glöm ine bya ut våra namn bara.

20090725 skrev 2009-04-02 20:00:27 följande:
    Äntligen är det min tur:jag tog mig friheten att vidarebefodra ditt mail till de som skrivit sin mail efter ditt sista inlägg! hoppas du inte hade något emot det!super fint och bra häfte, jag kommer att ha mycket andvändning för det när jag skall göra mitt!tror dock att lite text och så hade fått ett eget liv å hoppat lite som det ville, fick det inte att hänga ihop ibland, men kanon va det iallafall!En stor tumme upp för dig!!

Fixat!!!

Zavannah skrev 2009-04-02 20:04:57 följande:
    Hej på er Passar på att lägga in min mailadress oxå, ifall någon vill vidarebefordra festhäftet. Tack!! annaviktoria@live.se
  • giz83

äntligen min tur!!!
    jag läste igenom det du skickat!!
    hihi...sååå bra gjort!!
    kommer verkligen ha mycket nytta av det till mitt häfte...=)
    tack tack tack

• Cilla GB

Nu ska jag oxå komma här och tjuva lite:)
    Hade varit jättesnällt om man velat vidarebefodra festhäftet!

www.cilla@spray.se

Strålande...

Jag har ju massor med sånt där krafs i min dator.

Jag kom på en sak till er ogifta....
    Det e många som blir lite deppiga efteråt. jag blev också det. Samtidigt som jag va helt slut. Jag tror det e jätevanligt. Så va beredda på det ni som engagerar er till 110% som jag gjorde.
    De gäller att hitta ett nyt projekt att hålla på med. jag jobbade 15-18 timmar 6 dar i veckan hela hösten. Annars hade jag nog mått sämre.

vi sparade vår 4 v långa bröllopsresa till Florida nu i januari. Vilket vi tyckte kändes bra. vi tog 2 nätter på spa 1 v efter bröllopet utan vår dotter.
    För oss hade det känts konstigt att bara åka ifrån allt på resa direkt. Vad passar er???????

Fixat

Cilla GB skrev 2009-04-02 20:16:38 följande:

Nu ska jag oxå komma här och tjuva lite:)Hade varit jättesnällt om man velat vidarebefodra festhäftet!www.cilla@spray.se
  • Fenixx

ja verkar vanligt att många blir lite deppiga, inte konstigt med allt som varit.

men vi ska åka på bröllopsresan en månad efter vigseln, så det känns bra.

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar