• novia72

Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar

Tänkte att vi som redan gift oss alltid kan dela med oss några av våra bästa tips...

...jag börjar!!

1) Istället för dyrt "bröllopsris" köpte vi vanliga "rispuffar" från ICA 17kr- räckte till ca 40 organzapåsar. Mums!! för fåglarna WOW! för plånboken & Snygga "risbilder"!! :)

2) Att hyra lokal behöver inte vara dyrt - vi bor dock centralt- men det vi gjorde var att hyra världens mysigaste Café. Då kan man välja "stil" på lokalen och inte behöva lägga ner massa pengar på "rekvisita". ;)

3) Jag har inga problem med min hy (bara fåfäng) men började gå på behandlingar hos en elevskola en månad innan bröllopet, 2 ansiktsbehandlingar, manikyr, fotvård, massage, brynplockning etc.etc. Kände mig som en ny människa. :)

• Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar
  • MyochErlend
    bridesilly skrev 2009-04-03 20:05:52 följande:
    är det någom som vill ha lite bröllopskrimskrams typ underkläder där det står bride ochsåvidare så finns det påwww.classybride.comdär köpte jag en hel massa kul grejer till mig själv
    tusen tack för festhäfte... har redan vart till mkt hjälp :)
    det är så bra att ni brudar är kvar här på BT och hjälper oss Blivande
  • MyochErlend

Äntligen är det min tur skrev 2009-04-02 20:02:24 följande:

Fixat
    tack för all hjälp!! Ditt festhäfte var ju helt underbart :) så fint!!
  • pavar

Vilken rolig sida, har du nån mer bra sida du vill tipsa om?

kraaam

bridesilly skrev 2009-04-03 20:05:52 följande:
    är det någom som vill ha lite bröllopskrimskrams typ underkläder där det står bride ochsåvidare så finns det påwww.classybride.comdär köpte jag en hel massa kul grejer till mig själv
  • bridesilly

www.customizedgirl.com
    där kan man göra egna motiv på sina kläder och billigt är det med. jag köpte topp för 10 dollar + frakt

www.weddingmountain.com här finns ALLT i krimskrams man kan önska sig som är bröllopsrelaterat. här handlade vi massor

www.beau-coup.com/ här gick vi ihop ett par stycken och beställde skopor till godisbuffe bland annat

www.gojane.com/ billigaste stället att köpa tärnklänningar på. finns under rubriken formals

pavar skrev 2009-04-04 23:23:00 följande:
    Vilken rolig sida, har du nån mer bra sida du vill tipsa om?kraaam
  • Äntligen är det min tur

Nu har jag iaf mailat alla som står på alla listor. Inbox, gästboken här + en tråd till.

Jag kommer operera min ögon i morrn. Så jag kommer inte sitta vid datorn på ett tag, så ni vet. Men jag återkommer när jag ser nåt igen
    ÄNTLIGEN ska jag bli av med mina glasögon... JIPPIIII!!!!!

• T hjärta H

Tror du att du hinner att maila till ännu en helstressad blivande brud om festhäftet?

Lycka till med operationen förresten!!

Svar på tråden Vi gifta!! Tipsar om/rekommenderar