• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • soon and very soon

ja osa är ju ett svårt begrepp verkar det som.
    Kul att flera haft lyckade hippor.
    Jag blev oxå hippad igår, en super mysig avslappnad dag, vart först lite besviken då det bara var 3 som dök upp men väll på yassuragi hasseludden fick jag frukost buffe, vi badade i varma källor o fikade lite fram till 13 då vi åt lunch fortsatte sedan ner i badet utomhus o vi pratade om allt!! att vara 4 var precis lagom insåg jag då. sedan var vi super mör o litte naturligt lulliga av avslappning så åkte vi hem till en av tjejerna där en till tjej dök upp så käkade middag kladdkaka o grädde och så fick jag slänga ut alla gammla ex från balkongen! (representerade av ballonger)
    mår så bra idag av den mysigaste dagen man kan önska sig.

• Tindragull

Det hade jag aldrig accepterat. Det är ju för bövelen ert bröllop!

elsi skrev 2009-04-18 16:37:06 följande:
    våran präst var stenhård ingen foto! Bara på väg in och på väg ut, och en video kamera om vi ville men den ska står still.. er hello. vems föreställning är det?
  • anja1661

åhh vad avis jag blir på er som blivit hippade!! jag vill oxå!!! men jag vet att det planeras så det lär nog bli nästa helg tror jag!!!

idag har jag varit och shoppat!! det blev jättefina underkläder och ajg e sååå nöjd!!
    sen in till panduro där jag upptäckte att papper kostar multum!! så jag bytte ide lite snabbt...istället för guldpapper som omslag till festhäftet så blir det vanligt vitt papper med en guldspetsband och en vinröd tygblomma. kommer bli tom bättre än den ursprungliga iden!!!

sen unnande jag mig faktiskt en ny klänning och ett par sandaler oxå!! och det e stort för mig!!! jag köper alltid saker till barnen men aldrig till mig själv....men idag blev det!

• kärleken förde oss samman

Vad kul med alla möhippor som börjar dra igång. Själv har jag en känsla av att det kan bli av i helgen som kommer.. hade en kompis på besök här som berättade att hon och hennes familj precis bokat en utomlandsresa 2-9 maj, och vårt bröllop är den 16:e...
    Så då lämnar det ju bara 25 april kvar.
    Visst, hon kanske inte hade tänkt vara med, fast jag har svårt att tro det. Hon försökte styra bort med "det behöver ju inte vara en lördag" men jag tror inte på det...

På tisdag ska jag prova klänningen, på onsdag har vi först möte med serveringstjejerna och sen kommer prästen hit- nu börjar det närma sig!!

• Kärlekensskull

ÅÅååhh vad mysigt det låter med alla möhippor! Längtar såå himla myckmet till min. Hoppas det blir snart, tror att det blr 2 helgen i Maj. Känsla jag fått bara LÄNGTAR!!!!

• Tx2

Vad kul att fler har fått roliga och bra möhippor! Ibland behöver man påminnas om att man om att man är lyckligt lottad med fina vänner.

Nu är det inte många dagar kvar tills maj, så i helgen har det blivit lite bröllopsfixande.
    Övat på vals i köket, är inte vackert men var gör man inte för sin älskade som väldigt gärna vill dansa vals...
    Mamma har letat som en galning efter personer som kan hjälpa till med serveringen då vi gick bet på vad vi trodde var ett säkert kort, börjar ljusna där med.
    Nästan klara med festprogram, placeringskort och vigselprogram. Som tur har min chef sagt att det är ok att jag skriver ut på jobbet.
    Vart iväg och pratat frisyr och smink. Skall tillbaka för att testa ytterligare en variant på ögonsminkningen. Vad ovant det är att se sig ordentligt sminkad. Har tex inte använt kajal på evigheter.
    Även varit iväg och kikat på vigselplatsen med vår värdinna och gått igenom hur vi tänkt oss upplägget där med mingel och cermonin.
    Och nu har vi suttit och gått igenom upplägget för vår vigsel, skall träffa vår vf på onsdag och prata om våra idéer och höra hans.

• Arla79

Haha, jag var och blev provsminkad förra helgen, sminkar mig bara till dop o bröllop ungefär Vår 4-åriga son satt o kollade på mig i säkert 5 minuter innan han sa: Vad har du gjort?!? Sen kom det: Du ser konstig ut på ögonen...
    Morgonen efter när jag kom ner till frukosten nyduschad och osminkad pustade han ut och sa att jag inte såg konstig ut... Ungar

Tx2 skrev 2009-04-19 19:58:00 följande:
    Vad kul att fler har fått roliga och bra möhippor! Ibland behöver man påminnas om att man om att man är lyckligt lottad med fina vänner. Nu är det inte många dagar kvar tills maj, så i helgen har det blivit lite bröllopsfixande. Övat på vals i köket, är inte vackert men var gör man inte för sin älskade som väldigt gärna vill dansa vals... Mamma har letat som en galning efter personer som kan hjälpa till med serveringen då vi gick bet på vad vi trodde var ett säkert kort, börjar ljusna där med.Nästan klara med festprogram, placeringskort och vigselprogram. Som tur har min chef sagt att det är ok att jag skriver ut på jobbet.Vart iväg och pratat frisyr och smink. Skall tillbaka för att testa ytterligare en variant på ögonsminkningen. Vad ovant det är att se sig ordentligt sminkad. Har tex inte använt kajal på evigheter.Även varit iväg och kikat på vigselplatsen med vår värdinna och gått igenom hur vi tänkt oss upplägget där med mingel och cermonin.Och nu har vi suttit och gått igenom upplägget för vår vigsel, skall träffa vår vf på onsdag och prata om våra idéer och höra hans.
  • Tx2

Haha, precis det man vill höra när man gjort sig fin

• Tindragull

Vad roligt att det händer lite för oss allihop! Det börjar verkligen närma sig nu!

• Nalle Puh 40

Jaha, så har vi bara ett värdpar och måste fixa ett till lite snabbt men det är ju lugnt, 40 dagar kvar

Svar på tråden Maj 2009!