• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • elsi

Alla är så upphetsade, och tycker det är så spännande....

Jag känner ingenting, allting är bara jobbigt,

• Nalle Puh 40
    elsi skrev 2009-04-16 11:53:29 följande:
    Alla är så upphetsade, och tycker det är så spännande....Jag känner ingenting, allting är bara jobbigt,
    Känner oxå så, fullkomligt panikslagen
  • Tindragull

Sådär känner jag emellanåt också, men det går över!

Alla är så upphetsade, och tycker det är så spännande....Jag känner ingenting, allting är bara jobbigt,
  • Pingst09

Jag är också irriterad idag. Försöker få tag på han som har hand om lokalen för att ställa honom mot väggen vad gäller stolar. (lokalen tar in ca 100 personer men där finns bara 57 stolar och det i en salig blandning, allt från trästolar till stålrör med röd galon på dynorna )Har jag hyrt en lokal ska det väl åtminstonde finnas stolar som går att sitta och och framförallt räcka åt alla tycker man...

Sedan har jag mailat vår musiker för flera dagar sedan men han har inte svarat. Tidigare gånger har han svarat inom bara några timmar...

Och till råga på allt sitter jag hemma och väntar på en målare som lovade komma i mitten av veckan och måla taket i vardagsrummet. Pratade med honom på tisdag fm, han lovade att återkomma under em då, igår svaradade han inte på hela dagen förrän kl 16. Då satt han "illa till" och bad att få ringa upp om en stund. Den stunden har nu varit ett helt dygn och idag har han inte heller svarat trots att både jag och guben försökt typ varje timme...

SUCK!

• soon and very soon

känner oxå som er! nästan allt är jobbigt just nu....
    men snart kommer våren ljuset o vår dag!

• Nalle Puh 40

Ja, bara vi är lyckliga på vår stora dag

• soon and very soon

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-16 18:11:31 följande:

Ja, bara vi är lyckliga på vår stora dag
    Låt oss fokusera på det, vägen dit är inte nått att lägga FÖR stor vikt vid.
  • Nalle Puh 40

Precis men vi har faktiskt ett STORT problem och det ger mig snart magsår

• Corona

[/citat]

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-16 18:47:47 följande:
    [citat]
    Precis men vi har faktiskt ett STORT problem och det ger mig snart magsår
    Vad är det då som hänt? Kram på er!

Jag har varit fullkomligt deprimerad och hatisk över hela bröllopet (eller snarare festen) för ett tag kändes det som att allt gått fel... alltifrån att frissan avbokade och jag höll aldrig på att hitta en ny, till att de som jag verkligen räknade med skulle komma tackade nej med otroligt lama ursäkter. Kände mig så oomtyckt och ledsen ett tag att jag inte ens orkade gå in på BT. Men nu har det vänt och jag har bestämt mig för att fokusera på det positiva, gifta blir vi i vilket fall och jag ska försöka njuta av den här tiden.

Därmed inte sagt att det är så för alla, såklart. Jag vet ju heller inte vad ni råkat ut för med era planeringar. Ville bara dela med mig av att det faktiskt KAN vända och bli underbart igen! Hoppas slippa fler svackor nu och jag håller tummarna för er andra också.
Svar på tråden Maj 2009!