• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • kärleken förde oss samman

Sweetsun- har du fler förslag?

• kärleken förde oss samman

Och en påföljdsfråga- har du ursprunget också?

• Hemlig2009

Jättefint Sweetsun! Vi letar efter någonting min svägerska kan läsa i kyrkan men vet inte riktigt vad...

• SweetSun

ursprunget till dikten vet jag inte, men finns på vigselringen.com .

andra texter vi ska ha är bla;

"ni har bestämt er för att leva tillsammans, i förtroende och kärlek, att ta gemenstamt ansvar för varandra och för ert liv. Att leva tillsammans är att utveckla varandra och att växa som människor, att hjälpa varanda i svåra tider och att lätta varandras bördor. det är också att trösta varandra, ge varandra trygghet och att ge varandra glädje och njutning. Allt detta är lätt för er att göra, tack vare det stora kärlek som finns mellan er"

Snott nån gång här på BT, vet inte vem som skrivit det.

• Hemlig2009

Ja, den sidan har jag tidigare som favorit för det finns många texter där. Hade glömt den.

• GabriellaochTomas

Vi har OSA på måndag...min mamma ringde i lördags och undrade om värdparet aldrig är hemma (ett kompispar är värdpar), jag sa att man faktiskt kan prova och ringa på vardagskvällar istället för under påskhelgen. Min mamma är mer nervös än jag för bröllopet. Vi har valt att inte blanda in våra föräldrar för att det är vårt bröllop och de är gäster.

Har nu gjort en lista på saker som är kvar att göra, blivande maken tog då snabbt tag i en del saker :) (allt som behövdes var alltså en mening med ett kryss efter...

Hade bokat ett möte med prästen den 7 maj men jag är bortrest med jobbet då så jag väntar på att hon ska ringa tillbaka...

• Nalle Puh 40

Vad kommer era kalas att landa på tror ni? (prismässigt...)

• SweetSun

vi kommer nog upp i 25.000. Hade velat att det vore mindre, men vi kan inte dra in på nåt, allt är "budget" och enkelt. Hur kan det bli så dyrt!?

• Hemlig2009

Vi landar på runt 85.000, ca 45 gäster. Våra ringar är en ganska stor post på 36.000 kr. Maten på ca 31.500 kr.

• SweetSun

oj, våran mat för 35 pers går på 6000kr

Svar på tråden Maj 2009!