• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Tindragull

Jaha, då fortsätter samtalen!
    Hur mycket har ni andra kvar att göra egentigen?

• Hemlig2009

Halloj i nya tråden!

Jag betade av våra CD-skivor som gästerna ska få för att kunna bränna bilder i helgen. Kvar är fortfarande program och placeringskort. Måste också få ändan ur vagnen och beställa sakerna från Calligraphen, men jag ville först kolla runt efter lämpliga chokladbitar att stoppa i askarna.

Ska skicka in hindersprövningen imorgon!

• Tindragull

Åh, Cd-skivor har jag också funderat på att dela ut.
    I färdigfrankerade kuvert, så slipper folk t.o.m. åka hit med dem om de inte orkar...

Jag har bestämt mig för att inte ha askar med godis. (förutom till oss själva, vi ska ha smaskiga praliner att mata varandra med i askar som ser ut som ett brudpar.)
    Dessutom har jag bestämt att jag bara ska ha grönt smågodis i snacksskålarna! Fast chips, salta pinnar & så får nog behålla sin naturliga färg...

Hinderprövningen fick vi i fredags! Den och vigselintyget som prästen ska fylla i. Så allt pappersarbete är klart!

Satt igår med festprogrammet och där är jag snart i hamn också. Ska sätta mig och pyssla med omslaget i morgon när barnen är på dagis tror jag.

• Luucie
    Tindragull skrev 2009-03-30 23:38:00 följande:
    Dessutom har jag bestämt att jag bara ska ha grönt smågodis i snacksskålarna!
    Du vet vad man säger om just grönt smågodis va ? I synnerhet gröna m&ms...
  • Tindragull

Nä, men det är säkert det allra onyttigaste man kan äta eller?
    Gör inget, jag äter aldrig godis annars, så det får jag tåla...

• soon and very soon

tjosan!
    ny tråd, den måste vi lång.
    börjar jobba om 1 min så måste gå o öppna men ha en bra dag alla!

• Nalle Puh 40

Bra med en ny tråd och att den har solglasögon för då blir det sol

Vet att det inte blir något jätte pinsamt på möhippan och de har sagt att jag får välja om jag vill ha eller inte men jag har sagt att jag inte vill ha den filmad för då kan det kvittar, lite krav får man väl ha, eller?

• alisha

Hejsan!
    Jag har följt tråden lite smått på sistone, jag gifter mig den 9:e maj och är också lite smått stressad med bara 6.5 veckor kvar!
    Det jag främst känner att jag måste fixa nu är vigselprogram och festprogram. Har börjat så smått... Sen är jag lite osäker på smycken, har letat en hel del men tycker det är svårt att hitta något som är lagom.

• Nalle Puh 40

Festprogrammen fixar min syster och värdpar, skönt med en sak mindre att tänka på.

Ska ha mormors gamla pärlhalsband, lite lång men det kanske går att knyta upp utan att det syns eftersom jag har slöja...

• Tindragull

Japp! Det var det jag tänkte på! Om jag sätter solglasögon på lilla gubben så måste det ju bli sol!
    Vad skönt att du inte får nån pinsam hippa! Såklart man får ha lite krav.. Det ska ju bli ett minne för livet och man vill ju inte minnas det som en av de hemskaste dagarna i livet!

Nalle Puh 40 skrev 2009-03-31 09:04:58 följande:

Bra med en ny tråd och att den har solglasögon för då blir det sol. Vet att det inte blir något jätte pinsamt på möhippan och de har sagt att jag får välja om jag vill ha eller inte men jag har sagt att jag inte vill ha den filmad för då kan det kvittar, lite krav får man väl ha, eller?
Svar på tråden Maj 2009!