• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40

Måste bli klar med gästpresentationen snart, är svårt att skriva om personer man inte känner så väl...

• anja1661
    SM09 skrev 2009-04-15 11:19:01 följande:
    Idag kom ytterligare ett mejl till mig med en ny packlista, det är ju bara två helger kvar nu innan vi gifter oss och jag har ganska starka misstankar om att det brakar loss en möhippa för mig nu på lördag, eller rättare sagt, jag hoppas det för vi har bokat i en danskurs sista helgen och den vill jag verkligen inte missa.Ikväll ska vi träffa prästen och i morgon är det håruppsättningtest på schemat.Det händer mycket grejjer nu!
    åhh vad kul!! jag misstänker en svensexa på lördag...men det e bara vad ajg tror, vet gör jag inte!
    jag sa nämligen till min syster som oxå är min tärna att vi måste ut och leta underkläder till mig snart och då sa hon att söndag blir bäst. hmm...varför just en söndag då affärerna stänger extra tidigt?? varför inte lördagen som ajg VET att de har ledig??
    mjo...jag tror nog att något e på gång ...men min möhippa blir nog inte än....tror jag....hihihihi
  • SweetSun

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-15 07:53:40 följande:

Du vet inte vem som skrivit den???
    tyvärr
  • Pingst09

Dom kanske tar er båda på lördag?!?

anja1661 skrev 2009-04-15 16:44:40 följande:
    åhh vad kul!! jag misstänker en svensexa på lördag...men det e bara vad ajg tror, vet gör jag inte!jag sa nämligen till min syster som oxå är min tärna att vi måste ut och leta underkläder till mig snart och då sa hon att söndag blir bäst. hmm...varför just en söndag då affärerna stänger extra tidigt?? varför inte lördagen som ajg VET att de har ledig??mjo...jag tror nog att något e på gång ...men min möhippa blir nog inte än....tror jag....hihihihi
  • fröken sjunfors

Deppig idag Skulle precis åka o gymma, o märker när jag kör bilen att den låter konstigt.. Går ut och upptäcker punka på bakre däcket =( Så imorgon måste jag köpte två nya, och har lågprofilsdäck så det är säkert minst 2000 kronor som bara försvinner.. Fyfaan också!

• Nalle Puh 40

Skulle köpa papper till festhäfterna men fanns bara 40 i affären och bi behöver 90, de skulle beställa åt oss men hoppas bara det hinner komma...

• soon and very soon

sjunfors:så trist förstår dig, alla ören är ganska viktiga nu sista månaden tycker jag, mannens cykel vart stulen nyss med, f*n säger jag bara!
    helt fel tidpunkt.
    men nått kul är jag fick hem tyget vi ska ha som löpare!!!!! det är såå fin som tyll fast lite mjukare o glitter i

• Tindragull

Själv misstänker jag hippa i helgen...
    Vet att svensexan är nästa helg och inte kan de vara så galna att de tar mig helgen innan bröllopet när jag jobbar natten fredag till lördag... ?
    Nåja, det märker vi!

anja1661 skrev 2009-04-15 16:44:40 följande:
    åhh vad kul!! jag misstänker en svensexa på lördag...men det e bara vad ajg tror, vet gör jag inte!jag sa nämligen till min syster som oxå är min tärna att vi måste ut och leta underkläder till mig snart och då sa hon att söndag blir bäst. hmm...varför just en söndag då affärerna stänger extra tidigt?? varför inte lördagen som ajg VET att de har ledig??mjo...jag tror nog att något e på gång ...men min möhippa blir nog inte än....tror jag....hihihihi
  • Kärlekensskull

åååå jag längtar verkligen till min möhippa. m2b vet när den ska vara men det går inte att få ur honom någonting. Är helt sjukt nyfiken!

• Leeeloo

Eftersom vi gifter oss i Luleå (bor i Blekinge) och båda mina brudtärnor bor där uppe så kommer nog inte min möhippa bli förrän 2 - 3 dagar innan bröllopet. =)

Svar på tråden Maj 2009!