• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • elsi

våran präst var stenhård ingen foto! Bara på väg in och på väg ut, och en video kamera om vi ville men den ska står still.. er hello. vems föreställning är det?

• fröken sjunfors

Nu kommer rapporteringen

Efter 18 så kom tre av mina väninnor ifrån gymnasiet hem till mig, och började hälla i mig både vin och cider.. Därefter så bad de mig att packa ner långkalsonger, mössa, hammare, bestick och toapapper. Då jag hade varit nervös hela dagen så var jag nästan ett nervvrak nu Sedan blev det ögonbindel, och vi åkte.. Jag hade ingen aning om vart, försökte navigera mig lite först men då kontrade de med att åka typ 5 varv i rondellen så jag fick noll koll

Kändes som en evighet innan vi stannade och jag fick ta av mig bindeln.. Men då visade det sig att vi var i stan utanför en restaurang, och de bjöd mig på en helkväll!! Det var tydligen många som inte hade kunnat vara med (ifrån samma kompisgäng, som dock inte ska till bröllopet) så de ville bara ha en härlig kväll, vilket passade mig PERFEKT! De bjöd mig på mat, efterrätt och en helkväll på krogen.. Kan säga att jag låg ganska många timmar idag på soffan!

• 090509

fröken sjunfors: låter som en riktigt lyckad kväll!
    Men vilken luring när du fick packa väskan

• anja1661

ahh vad roligt du måste ha haft!!
    ser fram emot min hippa!!! den lär ju komma snart!!!!

• förstagångsbrud

Nu är det bara två veckor kvar!

Har träffat vigselförrättaren och fotografen, och ändrat mig när det gäller brudbuketten. Har hela tiden tänkt göra den själv, men idag var jag i blomsteraffären och frågade lite och det visade sig att jag kunde få en bukett som jag ville ha plus extra fint för 150 kr!! Skönt att slippa tänka på det också.

• anja1661
    förstagångsbrud skrev 2009-04-18 21:43:49 följande:
    Nu är det bara två veckor kvar!Har träffat vigselförrättaren och fotografen, och ändrat mig när det gäller brudbuketten. Har hela tiden tänkt göra den själv, men idag var jag i blomsteraffären och frågade lite och det visade sig att jag kunde få en bukett som jag ville ha plus extra fint för 150 kr!! Skönt att slippa tänka på det också.
    vad blir det för bukett? vilka blommor och hur stor? vad ingår i det "extra" du nämnde?
    väldigt bra pris måste jag säga!!! jag betalar 1500kr för mig och då får jag kompispris......
  • SweetSun

jag kommer bara betalfa för blommorna då min vän ska göra buketten! Är så tacksam och glad för det! Sen känns det ju speciellt att få ha nåt som en vän gjort!

• SM09

Åh, igår fick jag min möhippa! Jag fick en kanondag med massa roliga aktiviteter, jag fick dreja, skjuta laser, femkamp med bla. sumobrottning, svara på en massa frågor om oss, relaxa, underbar massage och mycket god mat och dryck. Och allt tillsammans med så gott som alla tjejer som är bjudna på bröllopet. Alla utom en faktiskt, hon låg hemma i magsjuka.

• Tindragull

Igår blev jag hippad!!!
    Det började redan tidigt på morgonen. Min syster hade lurat i mig att vi skulle åka och titta på nageldekorationer...
    Hemma hos henne var alla väninnorna. Blev utklädd och fick ögonbindel och så körde vi iväg.
    Det blev arosfortet, laserdome och god lunch. En loppa med olika frågor & uppdrag. Present från var & en där jag fick gissa vem den var ifrån och varför. (presenterna och loppan hängde med under hela dagen)
    Sedan fick jag ögonbindel på igen och vi for iväg. De villade bort mig duktigt genom att köra omvägar och köra rundor i rondeller...
    Vi hamnade hos svägerskan och där blev det bad i tunna, sexpatry och god middag.

En verklig toppenhippa!

Idag är jag mör i hela kroppen, men jag mår sååå bra!

• Corona

Ha ha Luucie, jag höll på att skratta mig fördärvad över ditt inlägg! Finanskris, ja ja. Det är helt i stil med barnens fotbollsträning som mina gäster inte kunde avvara.

Säger som så många av er andra, blir man inte glad och hedrad över att bli bjuden på bröllop? Själv önskar jag att fler vänner och bekanta skulle slå till hoppas Victoria och Daniel kan inspirera kanske.

Det andra som är otroligt konstigt är, fattar inte folk att OSA även betyder "hör även av dig om du i n t e kan komma"? man kan ju åtminstone ringa och tacka för inbjudan och säga grattis.

Svar på tråden Maj 2009!