• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • paulaner

Så kul!! Men jag hade ju INTE kunnat hålla mig. Jag hade nog låst in mig på toaletten eller nåt för att få titta på den i fred.

Du kan ju alltid tejpa igen kartongen efteråt. *ett litet tips bara*

missbilly skrev 2009-04-20 20:04:57 följande:
    Ja jag vet!! Vågar jag berätta att jag inte ens plockat upp klänningen ur "påsen" den kom i Har bara öppnat ett liiiitet hål för att tjuvkika!! Vill Absolut inte riskera att sambon ser den o jag har ingen garderob som jag kan gömma den i!!!
  • Arla79

Att du orkar?!?! IMPONERANDE! Själv slet jag upp min när den kom på posten, utan hjälp orkade jag kränga den på mig för att se om den passade, på ett ungefär iaf...

missbilly skrev 2009-04-20 20:04:57 följande:
    Ja jag vet!! Vågar jag berätta att jag inte ens plockat upp klänningen ur "påsen" den kom i Har bara öppnat ett liiiitet hål för att tjuvkika!! Vill Absolut inte riskera att sambon ser den o jag har ingen garderob som jag kan gömma den i!!!
  • soon and very soon
    Arla79 skrev 2009-04-20 20:11:54 följande:
    Att du orkar?!?! IMPONERANDE! Själv slet jag upp min när den kom på posten, utan hjälp orkade jag kränga den på mig för att se om den passade, på ett ungefär iaf...
  • soon and very soon

borde sitta o skriva på min planering med.... men orkar inte är fortfarande såååå välmående sen i lördags.

• missbilly

Hade blivit svårt att prova den på toa då man knappt kan vända sig där inne!! =)
    Men nä... nu har jag bestämt att hålla mig till imorn eftersom både mamma o min bästis såååå gärna ville va med!! =)
    O jag veet att om jag skulle prova den helt själv utan dom så skulle det sluta med att jag skulle visa sambon ändå till sist för att få vädra lite!!! =)

• Tindragull

Helt imponerad att du inte ens tagit upp den och tittat på den! Jag slet upp min snabbare än ögat när jag fick hem den!
    Provade den direkt när jag fick den och sambon fick hjälpa till för det är ju ett helt företag att ta på sig den!

• missbilly

Saken var den att jag var på jobbet när leveransen kom, så jag kunde inte slita upp den direkt!! O sen lyckades jag sansa mig så pass att det "bara" är ett kikhål.... som dock växer o växer
    Sambon kommer ju inte få se den förrän i kyrkan så därför jag ännu inte plockat upp den... har ingenstans att gömma den här hemma så jag får vänta tills mamma kommer hem ikväll.
    Då får jag hjälp att prova den oxå!

• Nalle Puh 40

Min klänning hänger hos mina päron men provar den så fort jag är där

• GabriellaochTomas

Min klänning hänger i garderoben hemma och sambon har sett den.
    Han har dock inte sett mig i den.

Personligen har jag lite svårt med allt skrock angående att först få se bruden i kyrkan med klänningen.
    Vi ska fotograferas i några timmar innan vigseln så jag antar att vårt äktenskap kommer gå i kras...

• Tindragull

Hihi... ja, vårt äktenskap är nog helt dödsdömt om man ska tro på skrock...
    Min sambo har sett klänningen på och vi har ocksp fotograferingen innan vigseln...

GabriellaochTomas skrev 2009-04-21 13:03:28 följande:
    Min klänning hänger i garderoben hemma och sambon har sett den. Han har dock inte sett mig i den.Personligen har jag lite svårt med allt skrock angående att först få se bruden i kyrkan med klänningen. Vi ska fotograferas i några timmar innan vigseln så jag antar att vårt äktenskap kommer gå i kras...
Svar på tråden Maj 2009!