• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40

mina naglar är hemska och går bara sönder, alla tips mottgas tacksamt för om en månad ska jag göra pedikyr och hon kommer nog börja gråta

• Tx2

Argh, i helgen knäckte jag en nagel långt ned så nu har jag 9 snygga och en ful. Funderar på om jag skall strunta i det, inte så många som skall titta på högerhanden hoppas jag.

Vädret har jag inte ens tänkt på. Hoppas att det blir sol den 2 maj för vi vill vara utomhus.

• SweetSun

tx2; jag tittade på en långprognos, 2a maj hade halvklart och 17 grader =P

• Susanna och Fredrik
    Tindragull skrev 2009-04-21 20:06:16 följande:
    Ja, det gör jag. Eller ettåringen får inget, men treåringen och femåringen får. Har gjort likadan utsida som de vuxnas, men målarbilder inuti. Och så köper jag små kritaskar så de kan måla i dem.Nalle Puh 40 skrev 2009-04-21 17:03:29 följande:
    Vart har du hittat dessa målarbilder...? Kanske också skulle göra så vilka bra tips man får här på bt
  • Nalle Puh 40

Jag vet inte, tänkte ha vanliga vita papper i så får de rita bäst de vill

• Pingst09

Igår satt jag och poade på med vigselprogrammet. Det är egentligen klart. Bara att ändra psalmnummer och låttitlar om inte präst/solist går med på de vi valt... Problemet är nu hur jag ska få det utskrivet. Måste gå in och höra med det lokala tryckeriet tror jag för min skrivare är inte riktigt hundra när det gäller utskrifter i färg... Och inte 80 st 4-sidiga heller för den delen

• Tx2

Det låter bra, då blir det bra bilder

Nu väntar vi på att vå vf skall komma förbi så vi kan prata vigseln.

SweetSun skrev 2009-04-22 16:43:15 följande:
    tx2; jag tittade på en långprognos, 2a maj hade halvklart och 17 grader =P
  • Nasoleh

TX2: lugn , jag har redan beställt bra väder till den 2 maj, så det är fixat!

Idag ringde tillslut vår präst och ville bpoka vigselsamtal, 1,5 vecka innan bröllopet! Långsam var han i telefonen också, var jag som fick föra samtalet framåt. Hmmm.. han har inte gett nåt bra intryck så långt. Det var inte lätt att hitta en tid att träffas på så kort tid heller, nu får min blivande gå från jobbet tidigare på måndag, och jag får boka om nagel-besöket.

Jag har en ganska stor grek att fixa fortfarande, det är musiken vi ska dansa vår första dans till. Vi tänkte göra som många på youtube gjort, klippa ihop olika låtar och göra en kul grej av det. Börja lugnt som alla förväntar sig till en ballad och sedan rocka loss lite

Men många låtar jag behöver, och nuförtiden törs man ju inte ladda hem nåt.. Vet inte hur jag ska lösa detta riktigt...

Kram på er!

• Tx2

Nasoleh: tack för att du ser till att det blir bra väder! Jag har outsourcat det till så många så jag glömt bort att lägga in en beställing själv

Det gick bra med mötet med vår vf. Han berömde cermonin och texterna. Och ville inte ändra förutom på några av dem obligatoriska bitarna. Tur att bt finns så man kan hitta bra texter

• Nalle Puh 40

Har beställt fint väder till pingst oxå

Svar på tråden Maj 2009!