• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-09 18:52:36 följande:
    Aha, ni har lämnat ett kontonummer så att folk kan sätta in på förhand?
    ja vi skrev ett kontonummer men att man även kunde lämna i ett kuvert under festen. jag personligen gillar bäst pengar på kort och inte kontanter...kontanterna vill man ju ha in på kontot sen ändå och då e det smidigare om de kommer in där från början så slipper man massa meck
  • Pingst09

Vi har också önskat oss pengar till resan, men det verkar ändå inte ha nått fram till alla. Vill inte påpeka det ännu mer än att det står på hemsidan... Har dock inte skrivit nåt kontonummer.

• Tindragull

Nu måste ni hjälpa mig lite tjejer!
    postar detta i ett par av mina favoritsnack)

Kolla i mitt galleri! Jag har nu provat min klänning med korsett under. Jag får tyvärr lite som pyser över i ryggen, men midjan och siluetten blir sååå mycket bättre! Jag ska ha en halvuppsättning med lockigt långt hår hängande ner på ryggen. Det kanske täcker det som pyser över en del...
    Hur ska jag göra? Med eller utan korsett? Vid fotografering är det ganska lätt att dölja översvämningen. Det testade jag igår...

• anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-10 14:31:14 följande:
    Nu måste ni hjälpa mig lite tjejer! postar detta i ett par av mina favoritsnack)Kolla i mitt galleri! Jag har nu provat min klänning med korsett under. Jag får tyvärr lite som pyser över i ryggen, men midjan och siluetten blir sååå mycket bättre! Jag ska ha en halvuppsättning med lockigt långt hår hängande ner på ryggen. Det kanske täcker det som pyser över en del...Hur ska jag göra? Med eller utan korsett? Vid fotografering är det ganska lätt att dölja översvämningen. Det testade jag igår...
    men hur mycket pyser det över då?? funkar det inte om du knyter korsetten lite lösare upptill?
    håller med om att det e finast med korsetten. du får en snyggare timglasfigur då! en riktigt tajt midja!! precis som jag vill ha
  • Tindragull

Det är inte så farligt mycket pys egentligen, men tillräckligt för att det ska störa mig. Vi håller på att prova lite olika knytningar för att komma fram till hur vi ska få till det bäst.
    Ikväll åker korsetten på igen och snörs åt. :)
    Det roligaste är att man knappt behöver snöra åt den alls för att man ska få plattare mage och finare midja.

• anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-10 14:39:00 följande:
    Det är inte så farligt mycket pys egentligen, men tillräckligt för att det ska störa mig. Vi håller på att prova lite olika knytningar för att komma fram till hur vi ska få till det bäst.Ikväll åker korsetten på igen och snörs åt. :)Det roligaste är att man knappt behöver snöra åt den alls för att man ska få plattare mage och finare midja.
    hmm...ja jag e ju sugen på en korsett jag oxå men vet inte om jag behöver den ju...jag kör nog på en "håll in" trosa istället då jag redan har en midja men tyvärr för mycket deg på magen...

om det stör dig så måste du göra något åt det...det kommer gå dig på nerverna annars! ni får fortsätta öva på snörningen så kanske det löser sig!
    lycka till
  • Luucie

Tindragull: det du måste göra för att få en relistisk bild av hur du ser ut med och utan korsett är att röra dig lite på fotona. Dansa runt böj dig ner, vänd dig om med bara överkroppen och sätt dig ned.

Man känner sig lite fånig men man får en helt annan bild än när man står alldeles still i en pose.

Den enda gången du kommer att stå alldeles still under hela dagen är ju framme hos prästen och då kommer både du och alla andra vara upptagna av annat och inte sitta och haka upp sig på lite extra hud

Ta om korten och så tänker du sen.
    Jag tycker du var jättefin i klänningen !

• Tindragull

Jag har skuttat runt en hel del här hemma med den och då tänker i alla fall inte jag på det lilla fläsket därbak.
    Däremot skrattade jag så jag höll på att dö när jag satte mig i en fotölj! Då for hela klänningen upp! Övade lite på att knäböja också och det ska lite teknik till, men det ska nog gå bra...

Luucie skrev 2009-04-10 16:10:21 följande:
    Tindragull: det du måste göra för att få en relistisk bild av hur du ser ut med och utan korsett är att röra dig lite på fotona. Dansa runt böj dig ner, vänd dig om med bara överkroppen och sätt dig ned.Man känner sig lite fånig men man får en helt annan bild än när man står alldeles still i en pose.Den enda gången du kommer att stå alldeles still under hela dagen är ju framme hos prästen och då kommer både du och alla andra vara upptagna av annat och inte sitta och haka upp sig på lite extra hud Ta om korten och så tänker du sen.Jag tycker du var jättefin i klänningen !
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-10 16:43:41 följande:
    Jag har skuttat runt en hel del här hemma med den och då tänker i alla fall inte jag på det lilla fläsket därbak. Däremot skrattade jag så jag höll på att dö när jag satte mig i en fotölj! Då for hela klänningen upp! Övade lite på att knäböja också och det ska lite teknik till, men det ska nog gå bra...
    ahahha! antar att du haar underkjol med ringar då?? hahah! jag får sånna roliga bilder i huvudet när jag läser! heheh
  • Tindragull

Japp! Så jag får hålla mig borta från fotöljer!

anja1661 skrev 2009-04-10 16:46:27 följande:
    ahahha! antar att du haar underkjol med ringar då?? hahah! jag får sånna roliga bilder i huvudet när jag läser! heheh
Svar på tråden Maj 2009!