• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • anja1661

soon and very soon skrev 2009-04-04 19:56:50 följande:

har ingen lista alls o ingen koll alls! eller
    gosh!!! hur i allsin dar klarar du dig utan listor???!!!
    jag e beroende av mina listor!! heheh
    har en inköpslista, en budgetlista, en dryckes lista, en gästlista, en what to do lista......ja mina listor tar aldrig slut...*ler*
  • anja1661

imorgon ska jag iväg och sola första gången...sak bli skönt! ska simma nån timme oxå tänkte jag....(passa på o ta lite egentid när jag ändå e där)

• Hemlig2009

Jag har inte heller någon lista när jag tänker efter. Jo, gästlistan förstås men tycker inte den räknas riktigt.

Jag tänker efter i huvudet om det är något jag ska fixa. Och nu är det knappt något kvar så det känns fånigt att skriva en nu.

• elsi

soon and very soon skrev 2009-04-04 19:56:50 följande:

har ingen lista alls o ingen koll alls! eller
    inte vi heller, men vi ha några "att göra" punkter,
    till ex mellan 14 24 april, tårt prov, ringa organist kolla med sångaren, kolla ringar...

ska se min klänning på måndag, 1.a gången sedan januari, och just denna bli Min inte en prov, jaysus, om 5 veckor är jag Fru
    g natt
  • Nalle Puh 40

Ja, det var ett fynd för bröllopsskor är rätt dyra annars

Såg nya ut och är förhopplingsvis lite ingångna eftersom jag får skoskav av princip ALLT

• Nalle Puh 40

Hon som ska göra mina naglar kommer nog börja gråta när hon ser mina, de är hemska

Hur gör ni för att hålla era fina? Är så svårt när man jobbar innom vården med mycket handtvätt, sprit och hanskar med pulver i...

• Tx2

Haha, oxå beroende av listorna.

Vilket jättebra fynd, Nalle Puh 40

Har inte haft "fina" naglar särskilt länge då jag varit naglelbitare i nästan 30 år men lyckades jag sluta förra året. Det enda jag använder mig utav är depend mandelolja och ett näringstillskott för hår o naglar. Men så är jag kontorsråtta. Har tipsat mamma om oljan får se om den hjälper henne då hennes naglar utsätts för en massa vatten o handskar och är inte så fina.

Igår hade vi en massa vänner på besök och grillade. Mysigt och gott. Brudnäbben fick testa såpbubblorna. Passade på att gå igenom upplägget för dagen då några av "tärningar" var med och visa dem ringen och klänningen. Och fick info från solistens bror(solisten bor i en annan stad och är supersvår att få tag på) om att övandet med gitarristen som jag hade hittat via en fd kollega hade gått jättebra. Skall verkligen bli kul att höra tolkningarna av låtarna dem skall spela.

• Nalle Puh 40

Längtar oxå efter att grilla, då är det vår

Varit och tränat lite, mindre än två månader till klänningen ska på

• Tindragull

Jag gör absolut ingenting med mina. Bra gener antar jag för jag jobbar också inom vården och sliter hårt på mina, men de blir lätt långa och de är hårda.

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-05 10:14:13 följande:

Hon som ska göra mina naglar kommer nog börja gråta när hon ser mina, de är hemska Hur gör ni för att hålla era fina? Är så svårt när man jobbar innom vården med mycket handtvätt, sprit och hanskar med pulver i...
  • anja1661

mina naglar e hemska! de e så tunna att de går av bara jag tittar på de...och mina långfinger naglar är böjda på fel ställe...usch..ja behöver verkligen fixa till dem och det ska bli sååå skönt och roligt att få dem gjorda till bröllopet!

Svar på tråden Maj 2009!