• Tindragull

Maj 2009!

Nu fortsätter vi samtalen i ny tråd!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh
    SM09

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull
    Elsi

10/5
    igglypuff

16/5
    myrmor
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan
    Lumo
    Hemlig2009
    GabriellaochTomas

30/5
    blivande fru westman
    pingst09
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF
    connys hjärta
    mamci

• Svar på tråden Maj 2009!
  • Nalle Puh 40

Solar 1 ggr/vecka, är nog ganska lagom och jag började förra

• Leeeloo

Vi solar oxå engång i veckan. har solat 3 gånger nu. hoppas att man hinner bli lite brun i allafall. Fast det är ju 7 veckor kvar. =)

• Pingst09

Måste ta tag i det här med solningen.... Ska höra efter hur det fungerar med solariet på jobbet. Ska finnas ett nånstans men jag har aldrig använt det.

• förstagångsbrud

Hej hej, så mycket som skrivs! Hinner inte med att hålla mig uppdaterad. Kanske är lika bra det när jag läser om era mardrömmar! Har än så länge sluppit det.

Idag har jag bakat 45 bakelser och en tårta/paj som vi ska skära upp. De blev sååå himla goda och fina. Det luktar hallon och vit choklad i hela huset, mums!

Gav en förberedelseuppgift till mamma idag, att sätta ihop en korg som ska stå på toaletten. Med sykit, tvål, våtservetter, huvudvärkstabletter och plåster. Är det fler som ska ha en sådan korg och vad har ni i den?

• Hemlig2009

Jag måste också sola! Min sambo har varit ute och gjort en massa på tomten inför byggstarten och han får så lätt färg att han snart är brun.

Usch, inte kul att se helt blek ut bredvid... Iofs är det väl något jag får lära mig att leva med, han halvt portugisisk och jag nordenblond.

• Nalle Puh 40

Vi ska ha toakorgar, är helmysigt

• Tindragull

Men vad tråkigt att så många tackat nej...
    Vi har tur. Ingen som har tackat nej.

soon and very soon skrev 2009-04-05 15:25:07 följande:

allt är dock lite trist just nu då vi har 12 pers som tackat nej trodde max 6 skulle säga nej.....
  • förstagångsbrud

Här är det några som har tackat nej, det värsta är att min äldsta vän inte kommer för att det inte passar med hennes nya arbetschema! Hon har inte ens frågat om ledigt, semester, byta turer... Jag har sällan blivit så besviken på någon. Luften gick ur mig när hon ringde och sa det. Dagen efter världens roligaste möhippa, där hon inte heller var med såklart.

Tindragull skrev 2009-04-05 21:34:38 följande:
    Men vad tråkigt att så många tackat nej...Vi har tur. Ingen som har tackat nej.soon and very soon skrev 2009-04-05 15:25:07 följande:
  • Hemlig2009

Vi ska inte ha toakorgar.

Har idag verkligen satt igång med pysslet med programmen, skönt! Ska inhandla lite mer papper och organzaband imorgon så kanske jag får färdigt alla omslag denna veckan. Inbillar mig att placeringskorten är roligare att göra då man ser vem som ska "få" det.

• Corona

Fy vad tråkigt. Jag har lite samma med mina kusiner, de säger att de vill att vi kommer varandra närmare och får mer kontakt men i själva verket går alla möjliga fritidsaktiviteter före att komma på mitt bröllop... Ännu värre för dig så klart, fy vad tråkigt när det är din äldsta vän och allt!

förstagångsbrud skrev 2009-04-05 21:43:06 följande:
    Här är det några som har tackat nej, det värsta är att min äldsta vän inte kommer för att det inte passar med hennes nya arbetschema! Hon har inte ens frågat om ledigt, semester, byta turer... Jag har sällan blivit så besviken på någon. Luften gick ur mig när hon ringde och sa det. Dagen efter världens roligaste möhippa, där hon inte heller var med såklart.
Svar på tråden Maj 2009!