• Celeste97

Kungligt bröllop!

Nu är de äntligen förlovade - det blir kungligt bröllop i Sverige nästa år. Vad säger ni?

• Svar på tråden Kungligt bröllop!
  • Bella83

Det är väl trevligt! Att hon ätnligen får sin prins!

• Humlan66

Jo men hon får ju inte säga till mkt själv om sitt bröllop. det måste ju kännas tråkigt

• Vid havet

Det är jätteroligt! Jag älskar sånt här, hur patetiskt det än må vara - det skiter jag i.

Dels är det kul att de äntligen får vara med varandra ordentligt och att hon hittat nån som vill dela det något ovanliga liv hon lever.

Men det är också kul med all glamour och pompa och ståt. Det har jag svårt att motstå.

Och jag tror visst hon/de har mycket att säga till om - sen kan de inte dra till Thailand och gifta sig, men det är ju del av deras vardag att inte kunna göra precis som de vill. Klänning, blommor etc kommer ju inte direkt nån annan att bestämma. Det syns ju tydligt på de andra nordiska kungabröllopen, att de är trots allt är väldigt personliga.

• Corona

Men ååååh vad jag önskar att de skulle ha gift sig till sommaren...! Vad är detta, tidernas längsta kungliga förlovning!?!

• feministbrud

Eller så tycker man att det är dumt att Vickan inte få välja själv och att vi inte heller får välja vår statschef

• paulaner

Hurra hurra hurra!!!!! Äntligen!

• fruktråttan

Är lite avis inte hade vi någon presskonferans när vi förlovadse oss och inte heller när vi tala om att vi skulle gifta oss, hihi

Undrar om hon också kommer hänga här på BT....
    Kul är det i allafall!

• marsros

Vi kanske ska maila länken www.brollostorget.se til hovet så kanske vi snart har en med namnet kronsessan här som funderar över favors, hur mycket vin man dricker och hur man skriver i inbjudan att man vill ha en barnfri fest.

• paulaner

Marsros! Vem vet, hon kanske redan är här.....

• Aleta

Hoppas man har fått ge henne några goda råd isåfall.

paulaner skrev 2009-02-24 15:26:14 följande:
    Marsros! Vem vet, hon kanske redan är här.....
Svar på tråden Kungligt bröllop!