• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Kajsalisan

Åhhh Semla, jag fick ingen idag =((( snyyft. så jag är på Semlaidéen =) Är ju lite exotiskt för långväga gäster. Är det bara jag som (helt underligt) har blivit lite svag för Travis Stork (i The Doctors) Snälla, visst behöver vi en doktor??? MINST!?! Ni skyller på övertrötthet, jag vet inte vad jag ska skylla på, är ju sån här! Hahahaha

Däremot ELLEN skulle kunna vara toastmaster med Dame Edna hihihi

• Tillde

Har en här hemma som grabben skulle ha men eftersom han fick övertid och man inte ska äta sent på natten så får du den av mig! Nej just det, Oscar var det ju, vi får fortsätta imorgon brudar! Natti på er!

Kajsalisan skrev 2009-02-24 22:06:58 följande:
    Åhhh Semla, jag fick ingen idag =((( snyyft. så jag är på Semlaidéen =) Är ju lite exotiskt för långväga gäster. Är det bara jag som (helt underligt) har blivit lite svag för Travis Stork (i The Doctors) Snälla, visst behöver vi en doktor??? MINST!?! Ni skyller på övertrötthet, jag vet inte vad jag ska skylla på, är ju sån här! HahahahaDäremot ELLEN skulle kunna vara toastmaster med Dame Edna hihihi
  • Kajsalisan

Åhhh Tillde vad söt du är!!! Ok, stryk Semlegrejen nu har jag fått min.. och ja semla kan va svårt att få så alla får en go bit?? VI hörs imorgon.. Med ny inspiration =)))

• Luucie

Ja jag gillar Ellen! Och Amy Winehouse! Britney och Marilyn Manson

Det blir fint!

Jag vet nog inte vem Dr Stork är...Men Dr McDreamy från Grey´s Anatomy, I like...Tänk dig han med lite grädde på...vilken semlahahahahahahahahahahahaha!

Jag skickar honom till dig Kajsalisan!

Nattinatt Tillde zzzzzzzzzzzzzzzzz

• Kajsalisan

hahaha tack, men nää tar nog travis ändå.. han får vara i min semla vilken dag i veckan.. hihihihi.. Dock är McDreamy som en riktigt god kanelbulle..

Oj vilken superfyra till toastmastrar!! Kan aaaldrig gå fel, blir de drillade av Tarras-Wahlberg också så de kirrar den kungliga touchen så är saken biff!!

• LB5

Jäklar vad den här tråden har spårat :) Men jag måste säga att det är ytterst underhållande.

• Mijah

Hej allihop!

Jag blev själv lite irriterad när jag insåg att vi kommer att bli tvungna att pyssla med våra egna bröllopsbestyr parallellt med Sessan och Daniel. Suck..Vi outade ju våra planer först.

Men vad tror ni, kommer bröllopsyran att smitta av sig så pass mycket att det kommer bli knepigt att boka lokal, vigselförrättare mm? Vi är precis i begynnelsefasen och funderar väl över om man ska behöva börja beta av allt det där redan nu inför nästa sommar.

När tror ni att det är som mest bokat? Kring midsommar? Eller kanske på Sessans födelsedag?

• Miss Biii

släpp hysterin, bli inte så uppspeedade som media, ta´t lugnt och gör precis som planerat bara

• Wiggy

Ja, hysterin står media för. Vi andra kan ta det lugnt och chilla lite. Surt bara att jag måste vara med och betala hennes bröllop via skattepengarna.

• Miss Biii

wiggy - jag håller med dig!

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...