• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Alexessories

Jag är bara så otroligt nyfiken på vad hon kommer att välja för klänning.... och skor, är jättenyfiken på skorna!

• lipaj

we are the one thats gonna glow, she´s the one thats gonna blow. Eller hur =)?

• Aleta

Kostar 40 miljoner - drar in 250 miljoner, en bra investering av skattepengarna skulle jag vilja säga!

Då kostar EU betydligt mer, där betalar vi mer än vad vi får in...

Wiggy skrev 2009-02-25 16:54:26 följande:
    Ja, hysterin står media för. Vi andra kan ta det lugnt och chilla lite. Surt bara att jag måste vara med och betala hennes bröllop via skattepengarna.
  • Tillde

Jag med! Och det är kul att det helt plötsligt pratas bröllop överallt, man kan liksom smyga in en massa bröllopstjat utan att folk lessnar på en

Alexessories skrev 2009-02-25 17:01:56 följande:
    Jag är bara så otroligt nyfiken på vad hon kommer att välja för klänning.... och skor, är jättenyfiken på skorna!
  • Wiggy

När jag var liten tjatade min farmor om att hon tyckte jag skulle gifta mig med kronprinsessan. Därför har jag alltid varit lite avig mot prinsessan. Nu slipper jag gifta mig med henne

• Kajsalisan

Se alla vinner på det här!! hihi
    Daniels farmor måste ha lagt lite större press i hennes ord eftersom "he´s the lucky one"... =))

Wiggy skrev 2009-02-25 23:16:30 följande:
    När jag var liten tjatade min farmor om att hon tyckte jag skulle gifta mig med kronprinsessan. Därför har jag alltid varit lite avig mot prinsessan. Nu slipper jag gifta mig med henne
  • Kajsalisan

Skorna har vi inte diskuterat än?
    Vad tror du Louboutain? eller mer klassiska brudskor?

Tillde skrev 2009-02-25 20:40:17 följande:
    Jag med! Och det är kul att det helt plötsligt pratas bröllop överallt, man kan liksom smyga in en massa bröllopstjat utan att folk lessnar på en
  • stinold

Gud så underbart!
    Tycker att hon gjort rätt i att hålla fast vid Daniel, det är lite coolt att kunna säga att man haft en crush på prinsen av Sverige när man var liten (sant! vid 4 års ålder hade jag spanat in just denna Daniel på Ica...) nämligen! :D
    Ska verkligen bli hur kul som helst att få följa deras planering inför deras stora dag, inspiration, inspiration, inspiration säger jag bara.. Men skulle man nu gilla något av det så är det bara att leta budgetvarianten själv.. :P
    Nä, all lycka till dom vackra två.

Det bästa av allt är att min kära sambo började sitta och prata om att det nog är dags att göra slag i saken för oss också nu.
    Får väl se vad han planerar.. :)

• Kajsalisan

Det är väl enda stora nackdelen med att gifta sig innan Viktoria, fast å andra sidan tänker i alla fall jag säga om hon har något som det minsta påminner om vad jag har ( det skulle väl vara en vit klänning då kanske) att "Det har hon snott från mej!" Lätt..

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...