• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • stinch

Haha det bästa är ändå att det svenska kungahuset är så moderna så dom lagt upp nyheten på Youtube:

• paulaner

Jag tycker ändå det känns lite piffigt att våra inbjudningskort, som av en händelse, delas ut i brevlådorna samma dag som prinsessans förlovning, dvs i dag!

• Aleta

Jättekul!

Såg ni kommentaren från snubben som sa att det var helt ointressant och han inte brydde sig...men ändå hade han både sett det OCH brytt sig om att kommentera!

stinch skrev 2009-02-24 14:57:51 följande:
    Haha det bästa är ändå att det svenska kungahuset är så moderna så dom lagt upp nyheten på Youtube:www.youtube.com/watch
  • Luucie

Jag tror att jag kommer att sno hennes åska ...
    tur att man inte ska gifta sig samma dag, haha.

Men allvarligt så är jag mest nyfiken på om jag kommer att bli bjuden!
    Förr i tiden var sådana festligheterna en folklig angelägenhet.
    Man fick två deciliter sprit per person och sen var det fest!

• Lissdaniels

Äsch vad ni är larviga jag skulle nog tycka det var lite coolt att gifta sig samma dag som en kunglighet. Min glans snor hon iaf inte *hehe*

6 juni - när 2 blir 1
  • hittat min prins

som tidigare skrivit så är alltid ett kungligt bröllop på en lördag o i dagarna tre. jag är helt säker på att de gifter sig den 19 juni nästa år eftersom det är samma datum som kungen o drottningen gifte sig på o det infaller på en lördag 2010.

det blir en lång väntan för oss men jisses vad vi ska komma att frossa i deras bröllopsplaner

• brud2009

17:00 blir det att bänka sig vid teven för presskonf.

• Leeeloo

Enligt vad kungen sa i presstalet så blir det under försommaren (troligen 19 juni säkert) 2010. Hmm...då hinner hon inte sno min åska. =) Vi får hålla tummarna för 2010 (vi som gifter oss 2009). =)

• Kajsalisan

Vad skönt att man har något att göra nu efter sin egen bröllopsdag, då går vi på viktorias och planerar den. UNDERBART!! tjohoo

• Tillde

Vad kul vi ska ha, ingen budget!!! *gnider mina händer som Mr.Burns och säger som han säger "Eeeexcellent!!*

Kajsalisan skrev 2009-02-24 18:11:43 följande:
    Vad skönt att man har något att göra nu efter sin egen bröllopsdag, då går vi på viktorias och planerar den. UNDERBART!! tjohoo
Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...