• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Kajsalisan

Ehhh flummiga jag, det jag menar är att man kan inte själv få inspiration för då är man redan gift!!! Gaah blir trött på mej själv

• Fly by night

Med tanke på att Stockholm har utsetts till Europas miljöhuvudstad 2010 tycker jag att hon väljer Silvias skor från Nobelfesten 2004. *återvinning*

Kajsalisan skrev 2009-02-26 08:50:28 följande:
    Skorna har vi inte diskuterat än?Vad tror du Louboutain? eller mer klassiska brudskor?
  • Corona

Stör mig lite på att han blir prins och inte kung... Jag menar, gifter sig en kvinna med en (blivande) kung blir hon drottning, why not the other way around i detta jämställda samhälle??? Då är det alltså fortfarande skillnad, att en drottning är lägre i rang än en kung fast vi har kvinnlig tronföljd.

• Kajsalisan

Han kanske kan bli knug??? ;))

Corona skrev 2009-02-26 20:10:59 följande:
    Stör mig lite på att han blir prins och inte kung... Jag menar, gifter sig en kvinna med en (blivande) kung blir hon drottning, why not the other way around i detta jämställda samhälle??? Då är det alltså fortfarande skillnad, att en drottning är lägre i rang än en kung fast vi har kvinnlig tronföljd.
  • Kajsalisan

Åhh så käckt!!! Då kanske hela bröllopet går i eko-tecken och blir ganska billigt??
    Fly by night skrev 2009-02-26 20:06:22 följande:

Med tanke på att Stockholm har utsetts till Europas miljöhuvudstad 2010 tycker jag att hon väljer Silvias skor från Nobelfesten 2004. *återvinning*
  • Fly by night

Man kan ju alltid hoppas! "För Sverige i tiden."

Kajsalisan skrev 2009-02-26 20:17:51 följande:
    Åhh så käckt!!! Då kanske hela bröllopet går i eko-tecken och blir ganska billigt??
  • Kajsalisan

Ja, för då kan det ju även kunna bli "Sverige -i framtiden.."

Fly by night skrev 2009-02-26 22:33:51 följande:

Man kan ju alltid hoppas! "För Sverige i tiden."
  • Luucie

Hon kanske kan köpa använda bröllopsklänningar och sy ihop sin egen?

Och Corona, kom igen! Kungen av ockelbo...hallåååå!
    Nej han får allt bli prins om han ska ha en titel över huvudtaget.

Undra vad han ska ha på sig? Jumpadräkt och spinning skor kanske? Donerade av någon på gymet.

• Kajsalisan

Jag hoppas på en avklippt t-shirt och avklippta mjukisbyxor a la 80-tal!! jag kan klippa av mina Ullaredsmjukisar i grått och skicka upp?

Luucie skrev 2009-02-26 23:19:49 följande:
    Hon kanske kan köpa använda bröllopsklänningar och sy ihop sin egen?Och Corona, kom igen! Kungen av ockelbo...hallåååå!Nej han får allt bli prins om han ska ha en titel över huvudtaget.Undra vad han ska ha på sig? Jumpadräkt och spinning skor kanske? Donerade av någon på gymet.
  • Fly by night

Jag tycker hon lånar Madeleines silvervita nobelklänning från 2005. Lite ändringar av ärmen så blir den finemang.

Luucie skrev 2009-02-26 23:19:49 följande:
    Hon kanske kan köpa använda bröllopsklänningar och sy ihop sin egen?
  • Wiggy

Bara Daniel skippar den där urfåniga Stureplansfrisyren. Ser så slemmigt ut! Tänker bara på Hey Baberiba-gänget när jag ser Daniel.

• miwa

hahhaha
    Har alltid undrat vem han påminner mig om, tack Wiggy du har ju helt rätt!!

Wiggy skrev 2009-02-27 22:33:24 följande:
    Bara Daniel skippar den där urfåniga Stureplansfrisyren. Ser så slemmigt ut! Tänker bara på Hey Baberiba-gänget när jag ser Daniel.
  • Wiggy

Strunta i Viktorias bröllop, hon struntar garanterat i våra!

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...