• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Tillde

Snyyyyyggt!!! Vad ska vi säga för färg...??? Hmmm...eeeeehh.... vad sägs om ROSA?? Jag blir världsbäst när jag dricker sprit :-

Luucie skrev 2009-02-24 20:42:05 följande:
    Det kan du fatta att vi ska! Två dl sprit kan man ha mycket roligt på Och så tänkte jag att vi skulle färga våra bröllopsklänningar så kan vi ha dem på oss?!Hon vill ju säkert vara ensam klädd i vitt men, jag menar, vi måste ju ändå vara finklädda tycker jag
  • Tillde

Jag tycker att vi bjuder... alla, alla som vill!??

Kajsalisan skrev 2009-02-24 20:32:48 följande:
    Men vi kallar väl in bindelfelt för det scrappandet. vi bara visar hur det ska se ut?! Delegering är a och o! Men vilka ska man bjuda? Får alla Hans släktingar plats om hela europas kungligheter ska komma?? Man kanske får sålla bland gammelfastrar och sysslingar?? Var tycker ni festen ska vara??
  • Kajsalisan

Ja absolut slottet är ju stort. Vi kan ha långbord med buffé på gården?? Bara någon ger ut 20cl flaskor med sprit någonstans då så alla får sin ranson :P som det skrivits om tidigare.. Sen en jättetårta! Vilka ska spela?

Tillde skrev 2009-02-24 20:47:03 följande:
    Jag tycker att vi bjuder... alla, alla som vill!??
  • Luucie
    Tillde skrev 2009-02-24 20:46:17 följande:
    Snyyyyyggt!!! Vad ska vi säga för färg...??? Hmmm...eeeeehh.... vad sägs om ROSA?? Jag blir världsbäst när jag dricker sprit :-
    Hahaha ja ROSA!!! Du läser mina tankar
    Och man blir väldigt snygg av sprit också och så kan man dansa mycket bra, i takt och fint
  • Luucie

Jag tycker smörgåstårta och Thomas Di Leva! Och så tycker jag de ska ha bubbelmaskin och göra en stor chokladfontän av sergelfontänen!

• Tillde

GREJT it´s a DEJT! (Shit vad uttråkad jag är, sitter och kollar på om Rosing ska hitta den rätta hahaha, inget menlöst program )

Luucie skrev 2009-02-24 20:52:42 följande:
    Hahaha ja ROSA!!! Du läser mina tankar Och man blir väldigt snygg av sprit också och så kan man dansa mycket bra, i takt och fint
    [/citat]

Hmm är inte så förtjust i buffé, vad sägs om middag liknande Nobelmiddagen? Eller så tar vi både och så kan man välja på plats??

Jag tycker att Bruce Springsteen och E-street gott kan köra ett litet extraknäck sådär? Andra förslag??
    Kajsalisan skrev 2009-02-24 20:52:05 följande:
    [citat]
    Ja absolut slottet är ju stort. Vi kan ha långbord med buffé på gården?? Bara någon ger ut 20cl flaskor med sprit någonstans då så alla får sin ranson :P som det skrivits om tidigare.. Sen en jättetårta! Vilka ska spela?
  • Wiggy

Orkar inte bry mig. Tur att kungahuset inte har någon reell makt i Sverige, för då hade jag emigrerat till Danmark. En Gym-instruktör på enkronorna, HA!

• Tillde

SMÖRGÅSTÅRTA på KRONPRINSESSAN HERSELFS bröllop?? Är du gaaalen? Men en trallande DiLeva som sprider kärlek, why not
    Hmm vi får nog rösta fram slutprodukten sen tror jag Många kockar

Luucie skrev 2009-02-24 20:55:58 följande:
    Jag tycker smörgåstårta och Thomas Di Leva! Och så tycker jag de ska ha bubbelmaskin och göra en stor chokladfontän av sergelfontänen!
  • Luucie

Samma här! Gud jag tycker det är så piiinsamt. Var tvungen att göra nåt annat en stund så då hamna man här igen... I sitt alldeles egna träsk

Tänk vad tomt det kommer bli när det är över...Vad ska vi göra efter den 23e???!!!
    Bara titta på Rosing...utan avbrott...fy vad hemskt

• Tillde

Om man skulle ta halvkropp (från halsen och neråt) så skulle det LÄTT bli det snyggaste myntet hittills Hahaha

Wiggy skrev 2009-02-24 20:59:39 följande:
    Orkar inte bry mig. Tur att kungahuset inte har någon reell makt i Sverige, för då hade jag emigrerat till Danmark. En Gym-instruktör på enkronorna, HA!
Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...