• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • sarahkka76

Min klumpiga mamma ringde för att tala om att hon hoppas att de inte gifter sig när vi ska för då kommer alla sitta och tänka på hennes bröllop, öööhhhhhh. Hon menar inte så men hon har verkligen sina sätt att uttrycka sig grrrrr

• Kajsalisan

ja vi kan väl börja planera nu?!! JAg antar att det blir en Lars Wallin klänning, ska vi boka tid åt henne hos honom eller???

• Undertecknad

Men snälla... jag är mållös...

sarahkka76 skrev 2009-02-24 19:53:01 följande:
    Min klumpiga mamma ringde för att tala om att hon hoppas att de inte gifter sig när vi ska för då kommer alla sitta och tänka på hennes bröllop, öööhhhhhh. Hon menar inte så men hon har verkligen sina sätt att uttrycka sig grrrrr
  • Tillde

Hmm denna tråden är ett skämt, givetvis kommer ingen tänka på några andra prinsessor än oss på VÅRA bröllop oavsett! Mammor är lite klumpiga ibland men de menar oftast inget illa (inte min iaf)

sarahkka76 skrev 2009-02-24 19:53:01 följande:
  • Tillde

Nä, jag tycker vi köper en begagnad här på BT för att hon liksom ska få känna sig som en prinsessa av folket!

Äh vaffan klart bruden ska ha en fetfin klänning, boka LasseWalle då!

Pax för att INTE scrappa ihop alla 70370743+1stycken inbjudningar!!

Kajsalisan skrev 2009-02-24 20:05:23 följande:
    ja vi kan väl börja planera nu?!! JAg antar att det blir en Lars Wallin klänning, ska vi boka tid åt henne hos honom eller???
  • Tillde

Ska vi gå ihop Luuciefer?? Vilken FEST vi skulle fixa till

Luucie skrev 2009-02-24 15:11:14 följande:
    Jag tror att jag kommer att sno hennes åska ...tur att man inte ska gifta sig samma dag, haha.Men allvarligt så är jag mest nyfiken på om jag kommer att bli bjuden!Förr i tiden var sådana festligheterna en folklig angelägenhet.Man fick två deciliter sprit per person och sen var det fest!
  • paulaner

Kronprinsessan får gärna anställa mig som weddingplanner. Man börjar ju få viss rutin....
    Någon fler som är intresserad kanske? Hon lär ju behöva en hel stab!

• Tillde

Luucie skrev 2009-02-24 15:11:14 följande:
    Jag tror att jag kommer att sno hennes åska ...tur att man inte ska gifta sig samma dag, haha.Men allvarligt så är jag mest nyfiken på om jag kommer att bli bjuden!Förr i tiden var sådana festligheterna en folklig angelägenhet.Man fick två deciliter sprit per person och sen var det fest!
  • Kajsalisan

Men vi kallar väl in bindelfelt för det scrappandet. vi bara visar hur det ska se ut?! Delegering är a och o! Men vilka ska man bjuda? Får alla Hans släktingar plats om hela europas kungligheter ska komma?? Man kanske får sålla bland gammelfastrar och sysslingar?? Var tycker ni festen ska vara??

Tillde skrev 2009-02-24 20:14:56 följande:
    Nä, jag tycker vi köper en begagnad här på BT för att hon liksom ska få känna sig som en prinsessa av folket!Äh vaffan klart bruden ska ha en fetfin klänning, boka LasseWalle då! Pax för att INTE scrappa ihop alla 70370743+1stycken inbjudningar!!
  • Luucie
    Tillde skrev 2009-02-24 20:17:21 följande:
    Det kan du fatta att vi ska! Två dl sprit kan man ha mycket roligt på
    Och så tänkte jag att vi skulle färga våra bröllopsklänningar så kan vi ha dem på oss?!
    Hon vill ju säkert vara ensam klädd i vitt men, jag menar, vi måste ju ändå vara finklädda tycker jag
Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...