• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Tillde

Hmm tror inte hon får all tid i tv så det går inte att kolla på det jämt, dessutom har vi ju ett KUNGABRÖLLOP att planera ju! Ujujuj vad mycket att stå i

Men nudå, nu är det om folk som tänder på och har sex med BILAR på tv!??? Eeeeh, hallååå?

Luucie skrev 2009-02-24 21:02:43 följande:
    Samma här! Gud jag tycker det är så piiinsamt. Var tvungen att göra nåt annat en stund så då hamna man här igen... I sitt alldeles egna träsk Tänk vad tomt det kommer bli när det är över...Vad ska vi göra efter den 23e???!!!Bara titta på Rosing...utan avbrott...fy vad hemskt
  • Luucie

Men jag gillar inte sån där söndermatad gåsleverpastej med truffelbalsamerade bergsmurklor och champagneskummade guldflarnspotatisar...I like smörgåstårta

Min bil är min älskarinna...ja vad ska man säga...ingen risk att de dyker upp här iallafall!
    Stackars...vad tokigt det kan bli...

• Tillde

Jag gillar min bil men det är en tjej och jag är straight så vi är bara bästisar men kan då istället prata om ALLT istället

Okej men då har vi smörgåstårta, buffé OCH gåslever och skaldjur för det vill jag gärna ha om jag får (och det får jag väl finansiär som jag är!??)

Luucie skrev 2009-02-24 21:15:06 följande:
    Men jag gillar inte sån där söndermatad gåsleverpastej med truffelbalsamerade bergsmurklor och champagneskummade guldflarnspotatisar...I like smörgåstårta Min bil är min älskarinna...ja vad ska man säga...ingen risk att de dyker upp här iallafall!Stackars...vad tokigt det kan bli...
  • D 13

Hej hej Så har viktora förlovat sig och skall gifta sig? När? Är lite efter här på irland.

• Tillde

Japp, det har inte yrats om annat hela dan här, extrasändningar hela dan och grejer, helt sjukt och inte alls som när vi berättade att vi förlovat oss...

Kolla in aftonbladet.se så får du se...
    D 13 skrev 2009-02-24 21:24:01 följande:

Hej hej Så har viktora förlovat sig och skall gifta sig? När? Är lite efter här på irland.
  • paulaner

De har sagt "försommaren" 2010!

• Luucie

Haha, våran bil är också en tjej! Hon heter Sandy

Jag glömde att det är vi som pröjsar! Då blir det kungskrabba och Dompa! Screw smörgåstårta!!

• Tillde

Hehe vi kan ha det OCKSÅ Min första bil, en vit ford sierra hette Majken

Men fyyy, kollar nån på femman??? Tänk att komma till sin bil när den blir VÅLDTAGEN??

Luucie skrev 2009-02-24 21:26:31 följande:
    Haha, våran bil är också en tjej! Hon heter Sandy Jag glömde att det är vi som pröjsar! Då blir det kungskrabba och Dompa! Screw smörgåstårta!!
  • Kajsalisan
    Luucie skrev 2009-02-24 21:26:31 följande:
    Haha, våran bil är också en tjej! Hon heter Sandy Jag glömde att det är vi som pröjsar! Då blir det kungskrabba och Dompa! Screw smörgåstårta!!
    jaa klart hon ska ha, vi ska ha.. i våra färgade brudklänningar.. Kristian Luuk som toastmaster?? Eller andra förslag? Sen har vi det här med tema?? Prinsesstema kanske är lite för uppenbart? Om man inte gör det lite Marie antoanette? Hon kunde hon!!
  • Kajsalisan

Som ni pratar va jag ju tvungen att slå på 5an.. försökte verkligen stå emot, såg ju trots allt Rosing och någon måtta med idioti får det vara men näää.. BTs grupptryck är inte att leka med!!

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...