• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Corona

Å andra sidan, tänk att inte få ha det som man vill. Jag menar, hon kan nog inte välja klänning och smycken helt fritt, för att inte tala om gästlistan... Det vore något, om hon ville ha en intim ceremoni i kretsen av de närmaste!

• Vid havet

Mmm vet bara att den danske kronprinsen gifte sig på en fredag, då fick folk i Danmark visst ledigt. Det vore iofs inte helt fel

solhatten skrev 2009-02-24 11:38:09 följande:
    kungliga vigslar är ALLTID på lördagar (för att svara på ett tidigare inlägg)här är en till som kommer sitta klistrad kl 13 =)
  • solhatten

vid havet:
    aha=) jag hörde Katarina Hurtig (eller vad hon heter) på tv nyss som sa det. Har inte så stor koll själv =)

• TesshjärtaFred

Katarina Hurtig ger jag inte mycket för. Det var hon som gick ut med den stora fejknyheten att det var slut mellan Carl-Philip och Emmma Pernald tidigare i höstas/vintras.

• TesshjärtaFred

Inside information från SVT:

Extrainsatta program i SVT med anledning av kunglig förlovning

I dag väntas HKH Kronprinsessan Victorias förlovning med Daniel Westling
    tillkännages. Med anledning av detta sänder SVT följande extrainsatta
    program.

Extra Rapport i SVT2
    12.45
    13.00
    13.30
    14.00
    14.30

Extra Rapport i SVT1
    15.00
    15.30
    16.00

Klockan 16.05 planeras i SVT1 ett förlängt Rapport med anledning av
    förlovningen.

Ordinarie Rapportsändningar kl 18.00 och 19.30 i samt Aktuellt 21.00
    innehåller naturligtvis också nyheter om förlovningen.

Klockan 20.00 ? 20.30 sänds ytterligare ett extrainsatt Rapport i SVT1.

De extrainsatta programmen gör att ordinarie tablåer förskjuts och repriser
    under eftermiddagen utgår.

• Corona

Ooooh vad jag önskar mig en liten influensa så att jag kunde få åka hem och bänka mig framför TV:n

• Villemoa

Vilken tur att man är mammaledig så man kan följa det hela

Corona skrev 2009-02-24 12:31:44 följande:
    Ooooh vad jag önskar mig en liten influensa så att jag kunde få åka hem och bänka mig framför TV:n
  • marsros

Men alvarligt hur kan hon vara så fräck att hon snor all uppmärksamhet från MITT bröllop...va va va va va????

Jag tycker det är på tiden om de snart ska slå sina påsar ihop. Det är ju bara trevligt och sätter lite guldkant på vardagen...nobelfesten är ju bara en pluttfest i sammanhanget

• Aleta

Visst är det härligt med extrainsatta nyheter pga något positivt som omväxling.

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...