• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Luucie
    Kajsalisan skrev 2009-02-24 21:31:55 följande:
    jaa klart hon ska ha, vi ska ha.. i våra färgade brudklänningar.. Kristian Luuk som toastmaster?? Eller andra förslag? Sen har vi det här med tema?? Prinsesstema kanske är lite för uppenbart? Om man inte gör det lite Marie antoanette? Hon kunde hon!!
    Jag tycker annars att Dame Edna är en lady av rang! Kankse hon kan vara tema? Och tärna??!
  • Tillde

Men hur många tärnor då?? Luuciefer, du är ju expert på det där, en annan har ju bara en fjuttig tärna
    jag tycker att vi börjar komma nånvart här töser

Men Kajsalisan, prinsesstema, att jag inte tänkte på det, klockrent ju för hon är ju liksom en prinsessa

Shit vad övertrött jag är, ska försöka hålla mig vaken och kolla lite på reprisen av Oscarsgalan tänkte jag men det kan bli svårt...

• Kajsalisan

Hahaha kanske Dame Edna goes marie antoinette, ihop med Babsan?

Luucie skrev 2009-02-24 21:34:13 följande:
    Jag tycker annars att Dame Edna är en lady av rang! Kankse hon kan vara tema? Och tärna??!
    [/citat]

Tja, minst 12 tycker ja, antar att Madde e tärna, för hur ofta är inte syrran det?? och så 11 till.. Vad säger du Luucifer?
    Tillde skrev 2009-02-24 21:38:13 följande:
    [citat]
    Men hur många tärnor då?? Luuciefer, du är ju expert på det där, en annan har ju bara en fjuttig tärna jag tycker att vi börjar komma nånvart här töser Men Kajsalisan, prinsesstema, att jag inte tänkte på det, klockrent ju för hon är ju liksom en prinsessa Shit vad övertrött jag är, ska försöka hålla mig vaken och kolla lite på reprisen av Oscarsgalan tänkte jag men det kan bli svårt...
  • Kajsalisan

Oscarsgalan är en bra plattform att granska potenciella tärnor kanske?? Lite amerikansk glamour kan inte skada.. Sååå Angelina (för då kommer Brad) och Vanessa Paradis (för då kommer Johnny..) ELler det kanske bara är jag som tänker så? Man får ju trots allt passa på!!!

• Tillde

Är inte så förtjust i Angelina men kommer Brad så är hon LÄTT en kandidat! Och Vanessa med! Kanske kunde Brad och Johnny dela på toastmasteruppdraget annars?? Så skippar vi deras brudar och har dem för oss själva?? Tror faktiskt min blivande skulle godkänna det, han tycker också att de är snygga och jag har lovat honom fripass med Charlize Theron om hon skulle dyka upp härhemma

Kajsalisan skrev 2009-02-24 21:44:20 följande:
    Oscarsgalan är en bra plattform att granska potenciella tärnor kanske?? Lite amerikansk glamour kan inte skada.. Sååå Angelina (för då kommer Brad) och Vanessa Paradis (för då kommer Johnny..) ELler det kanske bara är jag som tänker så? Man får ju trots allt passa på!!!
  • Kajsalisan

Jaha, så då är alla fall inte charleze bjuden då :P Tärnorna har ju ändå fullt upp med att fixa med bruden, är de toastmastrar måste de ju hålla reda på talen.. Och kommer det vara tal eller?!!! Nej nej, de funkar bättre som gäster. Finns nog några mer herrar som skulle förgylla min bordsdekoration.. :)))

• Kajsalisan

Men åhh.. Nu ska jag gå ut å lära min bil självförsvar mot fula gubbar som kan antasta min gröna fara..

• Tillde

Näpp hon får ICKE komma

Ja du har nog rätt, de får vara dekoration helt enkelt... Muumma Nä Oscarsgaledags innan det är dags att sova, tack för goda skratt

Kajsalisan skrev 2009-02-24 21:57:34 följande:
    Jaha, så då är alla fall inte charleze bjuden då :P Tärnorna har ju ändå fullt upp med att fixa med bruden, är de toastmastrar måste de ju hålla reda på talen.. Och kommer det vara tal eller?!!! Nej nej, de funkar bättre som gäster. Finns nog några mer herrar som skulle förgylla min bordsdekoration.. :)))
  • Tillde

Hehe samma här, Oscar och hans gala får vänta!

Kajsalisan skrev 2009-02-24 21:59:56 följande:
    Men åhh.. Nu ska jag gå ut å lära min bil självförsvar mot fula gubbar som kan antasta min gröna fara..
  • Luucie

John Bon Jovi är mitt wild card! Han kan få komma också? Visst?
    Finns ju massor av vatten vid slottet så brudarna gör vi oss lätt av med. Jag skrämmer dom med mina horn och pekar dom med min gaffel...Grrrr här kommer Luucifer

Undrar vad de ska ha för tårta?
    Kanske en jättestor semla !!!Stor som en bil!!

vet en till som är övertrött...hihi

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...