• Tillde

She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...

Snacka om att våra bröllop kommer komma i skymundan tjejer och killar! Om det de säger på nyheterna alltid är sant så kommer kronsprinsessan herself äntligen få en och antagligen då (kanske??) snart två ringar på sitt vänstra ringfinger!
    MEN... Hennes bröllop kommer att sno uppmärksamhet från våra jue, ska det verkligen få vara så?? Ingen gick då ut med specialinslag i nyheterna när JAG förlovade mig, det är tydligen skillnad på folk och folk

Hmm, tror ni hon dyker upp här på BT? Ska iaf hålla koll efter nån form av "prinsessnick" Hade varit kul att se henne i diskussionen om budgetar och vem som betalar mm.

Gillar inte när nån snor ens thunder men det ska bli spännande att se hur pampigt det kommer att bli om det blir av i juni som förutspås (för artonde gången iofs )

• Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...
  • Kajsalisan

Hahahaha.. Fan! Men man kanske kan få tycka till vad hon ska ha då? Om det är staten som betalar? Nu känner man ju att man vill vaka sin dag.. Så hon inte tar samma!?! Hon har ju kanske inte samma behov av att gifta sig på en helg? Kungligheter kanske kan komma en torsdag? (Vad gör de annars liksom?) Men ja, kul för Vickan!! Är ju lite på tidien. En annan tycker ju att det gått lite långsamt.. Är ju ingenting mot vad hon fått vänta.

• Tillde

Nä hon har varit tålmodig vår prinsessa så jag unnar henne detta! MEN, 23:e maj ska hon ge f*n i

Kajsalisan skrev 2009-02-24 07:57:09 följande:
    Hahahaha.. Fan! Men man kanske kan få tycka till vad hon ska ha då? Om det är staten som betalar? Nu känner man ju att man vill vaka sin dag.. Så hon inte tar samma!?! Hon har ju kanske inte samma behov av att gifta sig på en helg? Kungligheter kanske kan komma en torsdag? (Vad gör de annars liksom?) Men ja, kul för Vickan!! Är ju lite på tidien. En annan tycker ju att det gått lite långsamt.. Är ju ingenting mot vad hon fått vänta.
  • Kajsalisan

Jaja men blir det i juni är det safe för mig med. Jag undrar bara hur dom gör med kyrka?? Är ju oftast bokat långt i förväg eller har de någon specialkyrka som inte går att boka? Eller är det ett annat brudpar som vackert får flytta på sig? :S Tur att man gifter sig i en pytteliten kyrka på västkusten.. DIT ska hon ju ändå inte..

• AIE

o den 27 juni...Det är MIN dag..
    Men annars så tycker jag nog att det är på tiden för Vickan att få ringarna på rätt finger.
    Eller hur?

• ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-24 08:15:40 följande:
    Hon tar väl 6/6=svenska flaggans dag eller?!
    Jappjapp! Tror ni hon friar till Daniel eller?
  • Kajsalisan

Frieriet är nog redan gjort, nu ska regeringen godkänna. Tänk om de säger nej?!!! Hade ju varit otroligt elakt! :O
    Men jo 6/6 är ju inte omöjligt

• västkusttös

Aftonbladet skriver att bröllopet inte blir förrän 2010! Så vi kanske kan vara lugna, det är nästa års brudar som får samsas med Vickan om uppmärksamheten

• Kajsalisan

Joo men hur ofta har aftonbladet rätt??? Är den kungliga bevakingen lika bra som fotbollsbevakningen ger jag inte mycket för det. De säger ju samtidigt att korta förlovningar är tydligen väldigt fint..

• Kajsalisan

Men ja, Lars Wallin har säkert en brudklänning till övers enbart för Vickan... *mumlar bittert*

Svar på tråden She´s stealing our thunder!!! Kronprinsessan...