Hvidbrud skrev 2009-04-29 09:33:07 följande:
IIHH! inte kul med sur man + pajjad dator!! Ojojojoj, det är en dålig kombi! En boxsäck kunde kanske vara nått! Min make kunde inte somna i går heller... ahn är lite nervig inför flytten. han är rädd för att inte få några vänner och att det ska bli som att flytta till ett helt nytt land igen. Det ska vi ju, men så anorlunda är det ju inte och det mesta av sin vakna tid är han ju här i danmark på jobbet. Tror han saknar sin bästis i Odense och tycker att det känns ännu längre bort än det det redan är. Svårt att trösta eller säga något som lugnar honom. Vi får bara ge det tid, så får vi se hur det blir. Kanske en pappagrupp?Maken gillade inte att jag kallade henne lilltussan tudse på danska= padda. Men så sa jag att det är för att hon var en hæletudse = grodyngel när hon kom från dig, så blir hon ju en lilltussa! Så nu blir hon mest kallad lilltussan och bara lillmuffins ibland när jag är kokhet (=ugnen är tänd...) Ibland känns det som om kroppen reagerar som om det är 40grader i skuggan... redan... Ribban-here I come!
Ja boxsäck är ett måste sen i huset....lite svårt i lgh bara!
Har startat en ny tråd för att se om det finns något datasnille som vet vad jag ska göra med den satans datorn....
Jobbigt att inte kunna somna...men han behöver inte oroa sig tror jag...visst det är svårt att skaffa nya vänner när man blir äldre....men ni har ju alltid oss!!

Gaaaanska nära Malmö iallafall!
Hahahah ja just det! tudse är ju padda...hihihi förstår att din man är liiiite emot smeknamnet! Men hon är väl en liten tuss?
Igår när jag äääntligen hamnat i horisontallt läge....o pillade lite på magen.....så fick jag en buff i nederkanten på magen....så tryckte jag lite mer där.....o fick en respons buff!! SÅÅÅÅÅÅ härligt!
Men fladderbuset är väldigt snällt...märker knappt av buset...inga illvilliga sparkerserier....kaaaanske att den boxade lite på min urinblåsa i helgen....kändes skumt!
Festprogrammet är klart....phu...satt kvar på jobbet i går (o tur var väl det) o fixade 5 sidor med visor!
Placeringskorten är osså klara....o fixade musiken nu i morse.....ska ju ha djinabox så man kan fixa spellistor från skratsch om man vill...men jag utgick från några befintliga o la till lite rock! Så ja...nu har vi nog 48 h musik!
Nä fikatajm!!