• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Lite trött och tung i humöret här också, så jag tar gärna emot din kram!

*jättestorkramsomnästangörontirevbenen* till Ninnis

• ingenjörsbruden

Andbeyond: Hihihihi allt för att hjälpa....jag blev skitlack när jag själv inte kunde hitta tillräckligt med info....hehehe så i stundens hetta så kollade jag inte boktitlarna ordentligt...
    Va bra att det verkade finnas en riktig äggblåsa! Då finns det gott om hopp ska du se!!

Bajsålder....eeeh vilken ålder är det...har inte fått någon sådan info så jag är nog fortfarande kvar där!!

Lanovia: Gosssa massor så smittar det nog!! Va gulligt av din make att försöka få dig på gott humör....jag hade iofs gääääääärna druckit lite nu till helgen....extra frustrerande när man fixar drinklista o inser att man inte får drick ngt av det själv... Så ta nu ann dig uppgiften att dricka för mig med!!

Ninnnis: Usch...bråka på telefon är EXTRA jobbigt!!!! *kramrarjättehårttillbaka*

*skickar BAMSESTORKRAM till Hvidis osså*

Idag är jag på skitbra humör...(so far so good....) min stackars make han inte mer än landa med huvudet på kudden innan jag attackerade igår.... Hahahaha Stackarn! Får nog ringa till hans chef o säga att han inte får jobba för mkt o blir för trött för maken har en VÄLDIGT krävande fru!! Höhöhöhö
    Jobbar bara till 13 o sen ska jag till IKEA o sen köpa present till maken (sexleksak till honom hehehehe) hämta min syster o seeeeen får jag åka hem!!

• Ninnnis

Ingenjören,

Själv försöker jag febrilt sprattla mig upp till vattenytan och får inget gjort...

Tack för tröstande kramar!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-04-30 11:00:54 följande:
    Ingenjören, Själv försöker jag febrilt sprattla mig upp till vattenytan och får inget gjort...Tack för tröstande kramar!
    *Dyker i o släpar upp Ninnnis på brädan...sen surfar vi vidare på vågen i solen o ser verkligen cooola ut...hahahha*
  • ingenjörsbruden

Ingen som blev nyfiken på sexleksaken? *höhhöhöh*

Nåja....den fick högsta betyg i förra Hennestidningen....som maken såklart kidnappade in för långläsning på "lilla kontoret".
    Efter läsningen så sa han att denna leksaken verkade intressant...o sen så har vi inte pratat om det...Han lär nog bli lite chockad misstänker jag!!

O så klart så ska han få en cd osså...Depeche´s senaste om jag kan få fatt i den!

• Ninnnis

*tar på mig solglasögonen så jag ser lika cool ut som ingenjören på brädan*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)