Har tatt så gott som datorledigt hela helgen, var skönt. Maken är hemma igen vilket är helt underbart. Jag fixar inte det där med distans känner jag. Kan vara skönt att få vara för sig själv ibland men inte för långa perioder. Vi har varit jätteduktiga här hemma, tvättat fönster, planterat lite grönsaker och dragit upp massa buskar. skönt att få saker gjort. nu ser huset ut som kom och hjälp men jag försöker blunda orkar inte mer nu, måste få några timmars vilan innan nästa vecka börjar.
Ninnis skönt att höra att du mår bättre. *kramar*
Din mamma verkar klok. Jag tror precis som ni allt händer av en mening. Saker kan verka piss men efter ett tag kan man se anledningen till att det gick som det gick, kanske väntar något bättre runt hörnet som man inte visste om.
Men det finns gränser på hur långt det tänkandet kommer hos mig. Jag kan se det om man tänker att det bara tar lång tid att få barn, men om det däremot skulle visa sig att vi inte kan få barn då kommer jag nog inte kunna komma på något positivt med det.
Blommis gött att magbesvären släpt.
Sedan har det säkert hänt massa mer här som jag tänkt kommentera, skickar en kram till alla.
Har gosat med en 3 månaders idag... Do I need to say anymore??