• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Härligt att 48-timmars festen blev lyckad, Ingenjören! Och presenten...

Ta det lugnt med väggfixandet Hvidis, gravida kvinna! Kul med lägenheten, nu börjar det närma sig flytt! Banken kan säkert hjälpa till med betalningen.

• Hvidbrud

Bankgiro... vem kontaktar man då?? Hmm...
    Myran! hi hi!
    Om två veckor har vi flyttat!! Kommer nog sakna cph lite, men tanken om att få mer plats är så skööön!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-05-04 11:01:21 följande:
    Va nice att festen blev lyckad ingis! Väl värt besvär med festfixande och planering.
    Ja det är det....dock så känns det som att min kropp protesterar lite väl mkt....har blivit så ruskigt svullen om fötterna o fingrarna....så i veckan ska jag försöka ta det lite lugnt!

Vi gick inte med pluss i kassan direkt....men 46 st gäster som vi bjöd på all mat o dryck....kostade oss "bara" ett par tusen om vi räknar in allt vi fick....men mkt slit är det.

Fick beröm för festplaneringen.....igen!!
  • passionsblomman

Hej alla! Vad härligt med så nöjda glada tongångar som det verkar rakt över!

Jag sov till nästan kl 11 idag! Jag mår skitilla och är astrött av de där tabletterna, men nu är det bara två st kvar efter idag.

Jag räknade 1,2, 3, 4....20 st små små Ahlgrens bilar igårkväll oc la dem i en liten äggkop. Sedan satt jag me dem vid Van Veeteren och räddade livet på mig själv!

Faktiskt hörni tejejer, så vägde jag mig i morse. 4 veckor sedan
    är det jag började gå nu, och 4,1 kg har jag gått ner!

• andbeyond

Wow! Blommis det är ju jättebra!

Vad roligt! Jag ska börja ta tag i vikten ordentligt nu, ska försöka ta bort mer kolhydrater i kosten också då det verkar som det är bra för PCO-S. Ska försöka röra på mig mer - att det ska vara så svårt att komma igång...

• passionsblomman

Skiiiitsegt att komma igång...

..men SEDAN då känner man sig så GLAD!!

andbeyond skrev 2009-05-04 12:59:22 följande:
    Wow! Blommis det är ju jättebra! Vad roligt! Jag ska börja ta tag i vikten ordentligt nu, ska försöka ta bort mer kolhydrater i kosten också då det verkar som det är bra för PCO-S. Ska försöka röra på mig mer - att det ska vara så svårt att komma igång...
  • andbeyond
    passionsblomman skrev 2009-05-04 13:00:32 följande:
    Skiiiitsegt att komma igång.....men SEDAN då känner man sig så GLAD!!
    VILL verkligen känna mig sådär GLAD! Nä nu jäklar ska jag ta mig ett träningspass med min cirkelpassträningsDVD med blossom.
  • passionsblomman

Ja GÖR det! Då blir du genast sådär nöjt glad!

Själv ska jag iväg till centrum och besöka Kom Vux och kolla ett par saker.

andbeyond skrev 2009-05-04 13:02:23 följande:
    VILL verkligen känna mig sådär GLAD! Nä nu jäklar ska jag ta mig ett träningspass med min cirkelpassträningsDVD med blossom.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)