• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Grattis blommis!!! Va duktigt av dig. Heja heja!!

• Ninnnis

Wow, vad bra Blommis! Heja heja heja heja dig! Och snart är Pergokuren slut, så du slipper biverkningarna. Duktigt!

Ska cirkelgymma ikväll. Försöker sedan svintoläkarens rekommendation ta det lite lugnare när jag tränar, men det är svårt! Sist tänkte jag verkligen ta det lungt, det var dessutom 3 varv. Men när snubben bredvid mig påpekade att han var imponerad över vilket tempo och kraft jag hade så sket det sig, då var jag ju bara tvungen att ta i ännu mer...

• lanovia 08

Gomorron tjejer! Här var det lugnt. Fler än jag som gått i dvala?
    Ninnis känner igen det där, det är svårt att ta det lugnt när man väl är på ett pass. Finns alltid någon att ta i lite extra för.

Ankan vad kul att få planera en lekplats. Kan du inte beställa dit gungor i större modell? De gör gungorna så små nu förtiden, mina höfter får inte riktigt plats.

• Ankan80

God morgon Lanovia!
    Har också märkt det där med gungorna. Skall givetvis ändra det och beställa större

• ingenjörsbruden

Hejahejaheja Blommis!! Superstarkt jobbat!
    Det där att plocka bara ett par godisar o ta med sig t tvn är jättebra...tar man med hela påsen så slutar det oftast med att hela påsen går åt....o så får jag suuuuperdåligt samvete!

Ninnnis-PIPPI!

Bredare gungor tycker jag är en rättighet! Om vi någon gång får plats med en gungställning i trädgården så vill jag ha en bred gunga osså! Höll på att skriva vuxengunga...men det lät lite....ehhh snuskigt?!

Åhh vet ni tjejer.....två av våra gäster på festen har fattat lite tycke för varandra!!! Såååå roligt för vi sa det innan....de passar väldigt bra ihop..... dock så har tjejen en sambo sedan 9 år tillbaka....men ja han var ju inte med....hade väl en fis på tvären eller nåt....vårdar man inte sitt förhållande o ställer upp för varandra o börjar ta varandra för givet så kan det ju leda till att man går på olika håll...
    Sååååå spännande!!! Tycker iofs synd om tjejens sambo om det blir en splitt....men ja...jag tycker bättre om den andre killen...

• Hvidbrud

Ingenjören, du är oförbätterlig (så heter det ju inte)!!! vuxengunga Dagens första fniss går till dig!

• Hvidbrud

Jag skulle behöva lite av de där ta-i-lite-extra generna som ni har, ninnis och lanovia. Jag kan byta mot lite ta-det-lungt-det-löser-sig-nog gener...

De potentiella (nej ingis) kommer först och kollar på butiken imorgon, så jag fick lite uppskov med att riva murbruk och måla (jag använder en helt giftfri naturfärg, -inga gifter till min bebis) igår. Räknar med att ta ett par timmar med penseln och dammsugaren imorgon mellan ett par klienter. Ska bara komma ihåg att berätta att det är nymålat så de inte får målarfärg på alla sina kläder.

• Ninnnis

*byter genast lite gener med hvidis, och passar på att sno åt mig lite fertilitetsgener också*

• passionsblomman

Hello girls!

Oj vad mycket som händer nu!
    *beställer per omgående en höftvänlig gunga till min egen trädgård av Ankan*

Ingenjöris: Jag tror du skulle klara att få finansministerns budgetförslag till något sexigt om det var du som skulle analysera den!

Hvidis: Jag ahar också en del av de där generna jag gärna kan byta ut.
    Fast jag har ju iallalfall gått min morgonpromenad nu.

Idag kommer min mammma hit och det är ett ÅR sedan vi sågs, så det ska bli jätteroligt.
    Näst sista dagen nu på hormontabletteskatan, så kanske kan man vakna till lite efter den...

• Hvidbrud

(glömde skriva "köpare", blev nog lite väl exalterad av all potens i potentialen...)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)