• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Ore lycka till idag. Vad spännande!!

Japp 15e skall vi dit. Skall bli så skönt att få prata med någon. Hoppas bara det inte är en svintotant!

Ninnis inte kul med magont men tevligt om Pergon gör nytta.
    Jag har också ont i magen, undrar om det är ÄL här...
    Brukar ni bli extra kissinödiga vid ÄL?? Jag brukar bli det när det är indiandags men inte vid ÄL vad jag tänkt på. Men igår hann jag knappt resa mig från toa innan det var dags att återvända. Skumt!

4 plus, det hade varit trevligt. Vågar knappt hoppas på ett sådant under, men paxar lite försynt ett av dem.

• Ninnnis

Lanovia, det gör inte ont, mer molar och drar. Skulle kanske kunna tyda på ÄL? Har hört att kroppstemperaturen stiger i samband med ÄL, har någon av er märkt av det? Igår kände jag mig varm, men inte febrig, aptrött och huvudvärk. Kan ju vara nåt helt annat, men hoppas kan man ju alltid

• Ninnnis

Han kommer hem i morgon... Det blev mysning fredag, lördag och söndag ( ), så jag hoppas det klarar sig tills imorgon om nu ÄL är på gång...

• Ninnnis

Svintoläkaren sa att äl troligtvis kommer dag 16-18 efter Pergotime, men "ordinerade" ju "S" varannan dag mellan dag 10-20. Vi gör så gott vi kan!

Er omtalade dag 11 var i måndags, så man kan ju alltid hoppas...

• passionsblomman

Oh, här var det många snygga rumpor i vädret!
    Tur vi mest är tjejer här, annars vet man aldrig vad ni kunde råka ut för som ni står! !!!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)