• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Hvidis var det idag eller igår den potentiella köparen skulle komma? *håller tummarna för att det ordnar sig pronto*

• Hvidbrud

tänkte jobba till sista juni- om bäcknet håller så länge. har ont så jag svär när jag kommer hem på kvällen... men, först måste jag sälja! sen kan jag tänka på att det gör ont.
    flyttfirma i sverige vill ha 2000+ 850kr/gubbe/timme....sek sammasamma

• Hvidbrud

Nä nu SKA jag måla! Bytar musik till något mer vaket än detta evinerliga plingpilingaaahhahhh musicerande!

• lanovia 08

Det där med musik fascineras jag av när jag hos massör. Visst den där lugna plingpling kan vara trevligt en stund. Men Hvidis hur står ni ut hela dagarna?

Ok då gick min idé om kissinödighet=ÄL i stöpet. För den delen är det bättre idag, vet inte vad jag pysslade med igår...

Blommis så mysigt med mammabesök. Herregud 1 år utan att se lilla mamsen. Hur fixar ni det??

Ninnis gött att mannen kommer hem imorgon. Efter att ha prövat på det i 2 v så är jag ännu mer fascinerad över att ni fixar det. Men måste man så går det så klart.

Vad har hänt med Betty??
    Och sedan var det några andra nya som tittade in här ett varv för ett tag sedan och nu är borta? Har vi varit för pratasamma så att ingen hänger med här eller?

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-05-06 15:18:15 följande:

Vad har hänt med Betty?? Och sedan var det några andra nya som tittade in här ett varv för ett tag sedan och nu är borta? Har vi varit för pratasamma så att ingen hänger med här eller?
    Hmm misstänker att det är svårt att hänga med i tempot här inne....kan själv känna av det om jag är iväg ett par dagar från datorn.....

Nä nu ska jag snart gå hem...ska surfa lite prisuppgifter till vad som behövs i skötväskan....

Äääntligen sol...bara det slutar blåsa så galet...

Ses i morgon!!
  • Hvidbrud

Lanovia: Jag har hittat EN cd som jag inte blir galen av efter att ha hört detn 2ggr. Den har kört i ett sen juni förra året. Men när jag får massage ibland ber jag dem stänga av musiken. Arbetsskaded...

Nu har jag målat, damsugat oh tvättat golv! Sen kom klienten och klampade in med skor på (jäkla brat!) och skulle gå överallt. när han gått in för att lägga sig ner kommer han ut igen och säger "oj, jag hade vist gått i hundbajs" Jägka unge. Dörmattan var nerkletad och badrumsmattan var bajsad. örk. Jag hatar bajs!!! Så jag fick snällt moppa igen och säga med ett leende: "det betyder ju tur att trampa i bajs" (helst ville jag baa slänga ut killfan!)
    Nu är det rent här i alla fall!

• Betty Boop augusti2009

Ha ha! Ja det går i en sjuhelsikes fart här inne!
    Jag hänger inte med helt enkelt. Finns inte så mycket tid över för mig med lilla nyblivna ettåriga busfröet.
    Det är promenader, öppna förskolan, gunga, byta blöja, mata, tvätta, byta blöja igen, tvätta,mata, tvätta av bajs på halva ryggen, tvätta... He he, ja, ni hajar. MEN det gör iiingenting för mitt hjärta smälter bara jag ser det lilla trollet.
    Men jag tittar in lite då och då och "håller koll på er".

• Betty Boop augusti2009

Hvidbrud - förbered dig på bajs!
    Jag har aldrig skrattat så mycket som när lillbusan bajsar som värst, då det är bajs öööverallt. Vi asgarvar så dant och drar in henne i duschen och hon bara tittar glatt på oss. Tårarna rinner. Vet inte vad det är för reaktion. Men det är såå mycket bajs så man inte tror det är sant.
    En dag hade jag henne naken och hon kröp omkring och lekte. Så hör jag ett kväljningsljud tittar på henne och får då se att hon sitter i bajs och har det utsmetat i ansiktet!!! Behöver jag säga mer?
    Hade det varit någon annans bajs så hade jag spytt kaskader.

• passionsblomman
    Inga pussar fden kvällen...

Hivdis: inga pussar till bratten överhuvudtaget NÅNSIN...

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-05-06 18:27:40 följande:
    Hvidbrud - förbered dig på bajs! Jag har aldrig skrattat så mycket som när lillbusan bajsar som värst, då det är bajs öööverallt. Vi asgarvar så dant och drar in henne i duschen och hon bara tittar glatt på oss. Tårarna rinner. Vet inte vad det är för reaktion. Men det är såå mycket bajs så man inte tror det är sant.En dag hade jag henne naken och hon kröp omkring och lekte. Så hör jag ett kväljningsljud tittar på henne och får då se att hon sitter i bajs och har det utsmetat i ansiktet!!! Behöver jag säga mer?Hade det varit någon annans bajs så hade jag spytt kaskader.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)