• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-06 10:35:10 följande:
    Oh, här var det många snygga rumpor i vädret!Tur vi mest är tjejer här, annars vet man aldrig vad ni kunde råka ut för som ni står! !!!
    Hahaha ett par rapp börjar de bli vana vid

Usch o fy va jag fryser....inget roligt att vara ute när det blåser OCH regnar...nåja...

Hvidis: Skönt det löste sig med hyran. Sådana drömmar är hemska....man är ju helt utmattad när man vaknar!!

Lanovia: Hahahah att du hängde med i mitt supervimsiga inlägg!! *djupt imponerad* Du stavade så rätt till PCO osså!
    Extra kissnödig vid ÄL...hmmm nää inget jag noterat.

Ankis: hahahah vilka snälla kompisar du har som har koll på sådana inlägg...hehehehehe!
    Nä men jag finns där osså faktiskt....fladderbusmamma....men har inte skrivit något...men attans bra om man funderar på ngt...det mesta har ju diskuterats där!

Ore: O va spännande med kub-test! Lycka till o hoppas ni får massor med fina bilder med er hem!

Ninnnis: *stickerhuvudetisanden* Skönt att maken kommer hem snart så ni kan få mysa hela helgen!

Hoppas osså på 4 pluss denna månaden!!! *Stickerhuvudetisandendirektigen*

Blommis: Hur hade du o mamsen det i går?!
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-05-06 10:35:10 följande:
    Oh, här var det många snygga rumpor i vädret!Tur vi mest är tjejer här, annars vet man aldrig vad ni kunde råka ut för som ni står! !!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-05-06 10:57:55 följande:
    Fladderbusmamma, vad gulligt!
    hahaha ja eller brist på fantasi! men det är klart...man ska se positivt på det eller hur?!

Ont i magen i dag med?
  • Ninnnis

Har inte haft ont, men det kniper till i livmodertrakten (?) med jämna mellanrum. Tidigare har det "dragit" lite kring äggstockarna (?), men någon direkt smärta har jag inte haft. Som sagt, alla tecken på att kroppen eventuellt funkar som den ska är välkomna

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-05-06 11:21:25 följande:
    Har inte haft ont, men det kniper till i livmodertrakten (?) med jämna mellanrum. Tidigare har det "dragit" lite kring äggstockarna (?), men någon direkt smärta har jag inte haft. Som sagt, alla tecken på att kroppen eventuellt funkar som den ska är välkomna
    Låter ju rätt skönt eg om det bara är "dragningar"!

Fasen jag fryser fortfarande...får nog gå o ta lite varmt te eller nåt.....*brrrr*
  • passionsblomman

*sörplar på lite kafffeeeeee, den ljuvaste av drycker*

Det är roligt att mamma är här och dessutom stannar hon nog över helgen(eller så länge vi står ut med varandra,som hon sa)
    Vi har just gått min morgonskogsrunda och ska äta en seeeeeen frukost, eller frunsch kanske närmare bestämt.

Sista Pergotime-tabletten nu. Hoppas jag piggnar till efter det, för himmel så trött jag blev! Helt dimmig vissa stunder!

Hörni vad många som verkar vara just inför ÄL nu då...

• Ninnnis

Japp, trädäcket är klart, möbler och växter är på plats Tror ev trappan ska fästas lite bättre, men det är nog det enda. Det är så fint! Nu ska vi bara inreda övervåningen på huset också...

*sörplar grönt te med hallon i takt med ingenjören*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)