• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ore

Oj, blev litet avbruten av telefonen. Har följt era inlägg här...

Löste det sig med hyresbetalningen, Hvidis? Hade Skåne inte varit litet för långt bort för mig hade jag gärna varit med och dansat

Apropå försök, så om bara försök med ÄL-stickor räknas så gjorde jag bara två... Fast jag räknar det som att det funkade på sjätte försöket, för det var det sjätte BIM efter att jag slutade med p-ring som inte blev BOM. Och jag ser ingen anledning att hymla med det, den tiden tog det. Kändes evighetslång, men samtidigt så inser jag att det gick väldigt fort ändå, under "snittet" till och med...

• lanovia 08

Ähhh Ankan den där länken du gav oss till FL, jag tar för givet att det är en kompis som skickat den till dig. För du har väl lagt ner FL???

Stod mkt tänkvärt stämmer så väl. Fattar inte varför det skall behöva vara så. Varför skall det vara så hemligt. Ett kompisgäng till mig vet om att ni försöker och har gjort det ett tag. Orkade inte tala om hur länge sist vi träffades för jag var för ledsen den helgen. Men jag har lovat mig själv att de skall få veta en dag. kanske inte innan det har tagit sig (OM det tar sig) men de skall få veta hela sannigen den dag jag orkar prata om det utan att börja gråta.

Tycker ni alla skrivit tänkvärt, orkar nog inte kommentera var och en. Ingenjöris jag förstod faktiskt vad du menade.
    Och att du är extra glad över att det tog sig fort är väl inte så konstigt med tanke på att du inte hade räknat med det pga PCO (eller vad heter?? det ser fel ut).

• lanovia 08

Har förresten varit och vaccinerat mig mot TBE idag. De vill inte att man skall ta det om man är gravid, nästa dos är om en månad. Så sköterskan som vaccinerade mig sa till att hålla bena i kors denna månad så jag itne blir gravid. Haha kan ju hon drömma om!!!

• Ankan80

lanovia 08 skrev 2009-05-05 20:49:15 följande:
    Har förresten varit och vaccinerat mig mot TBE idag. De vill inte att man skall ta det om man är gravid, nästa dos är om en månad. Så sköterskan som vaccinerade mig sa till att hålla bena i kors denna månad så jag itne blir gravid. Haha kan ju hon drömma om!!!
    Givetvis var det en kompis som skickade länken.
  • Hvidbrud

Godmorgon!
    Vad spännande med kup testet ore, håller tummarna! Hyran blev betald, så nu är jag på jagt efter en flyttfirma som kan flytta oss över sundet (och bära och släpa. Jag fååår ju inte lyfta nått )

Tack för muffin Ninnis! Mmmm Den satt bra till müslin och kaffet.

FL... Jag kan inte bli gripen av det forumet. Gillar BT mycket mer för här fins ju ni!

Lanovia: Är det den 15de ni ska in?

Helt utmattad av nattens drömmar... Telefonen ringde hela tiden för det var folk som skulle beställa tid... Räcker det inte att de ringer när jag är vaken ?

• Ninnnis

God morgon!

Nånting verkar Pergon ha satt igång iaf, för det drar och kniper i tjejmagen. Det kan ju bara bli bättre, så allt som kommer igång är välkommet

• Ankan80

Va trevligt Ninnis! Nu jäklar...känner på mig att det blir minst 4 plus denna månaden

Gud va roligt det hade varit!!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)