• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Läste pecis ingis och jag är JÄTTE nyfiken! Försöker tänka igenom sortimentet och kombinera med sex... Hmmm... Jo... Erh. Berätta!!!

• andbeyond

Men what the flupp.. bara för att vi kände att nu vill inte vi vänta mer eftersom det kan bli svårt så bli m2b varslad idag! Skitskitskitskit.. *uppgiven*

• lanovia 08

andbeyond, what the f.... man säger ju att en olycka sällan kommer ensam, men nån måtta får det väl vara. Är så jädrans less på den här lågkonjunkturen nu. Hur illa är varslet? Är det helt klart att han får gå eller är det typ 10 varslade och 7 som får gå?

Ninnis skickar en kram och hoppas det känns snart. Kommer maken hem idag?

Ingenjöris kan lova att det skall gosas. När indianerna väl lämnat scen så skall det verkligen tas igen. Det är payback nu. Allt slit som jag haft när han varit borta skall betalas tillbaka i natura.
    Nej nu skall jag inte vara sådan, är verkligen inte hans fel att han varit tvungen att åka iväg. Men har känts tungt mellan varven.

• lanovia 08

En kram till Hvidis också som inte har humöret på topp

• andbeyond

mja, vi vet inte riktigt. Det är 20 varslade och alla får antingen gå eller stanna OM de får ett nytt projekt. Så nu gäller det att hålla alla tummarna att de får ett nytt projekt så snart det bara går. Han kommer få vara kvar tills de är klara med spelet de gör nu (juni-ish), sen får man som sagt se om de får ngt nytt att jobba på. Mest att inte veta som känns jobbigt.

• andbeyond

jag får väl kolla upp ingis sexleksaker så kanske man kan muntra upp m2b lite iaf..

• ingenjörsbruden

hhöhöhöh vågar inte gå in på några sexsidor på jobbet o datorn hemma är paj.....men den finns att beskåda på teknikmagasinets hemsida...monkey spanker (här ska spankas! )...kanske går det att söka på Hennes-tidningens hemsida....men jag vågar inte....folk som surfat snusk har blivit avskedade har jag hört....så där håller jag fingrarna i styr!!
    Men vad jag förstår så är det en plastmojäng som vibrerar....o som killen kan nyttja på egen hand eller tillsammans med en tjej...o DET tycker jag låter bra eller hur!!! Höhhöhöhö

*BAMSEKRAM till andbeyond* Hoppas att din m2b får behålla jobbet. är galet trött på lågkonjunkturen....inte för att jag/vi sett skymten av den här på jobbet....har fasen mer jobb än nånsin nu!!!

*BAMSEKRAMAR TILL ALLA*
    Ska fara mot IKEA o Malmö nu....o önskar er alla en underbar ledighet med mycket mys o trevligheter!!!!
    KRAAAAM!! //Ingis

• Hvidbrud

Nåååå!!! SEN köpa leksak... Nu är jag med!! Hi hi! Tänkte snuskiga tankar om vad man kunde göra med "Asker" eller "plastis"

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)