• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

OJ!!! Vilken vändning allt tog för ER då!

Jaha, det är ju bara att önska lycka till då...

*rusar vidare för att hämta på fritids och handla mat*

Blivande fru L skrev 2009-04-29 15:30:31 följande:

Lanovia - Nej, vi får ingen hjälp nu. Jag har normal ÄL och men normala spermier borde det gå av sig självt förr eller senare. Läkaren tyckte att vi skulle ge det minst 6 månader innan vi söker hjälp igen. Så nu börjar väntan på BIM/BOM igen. Det var nästan lite skönt att ha ställt in sig på att det inte skulle gå på egen hand, då slapp man den jobbiga väntan varje månad... Maken åt en lång antibiotikakur tidigare i våras vilket antagligen botade en bitestikelinflammation och fick fart på spermierna.
  • Hvidbrud

Fru L: vi är i v 23 nu 22+2

Att ligga i halmsängen är ju inte det värsta För oss har det börjat bli lite bökigt med magen som sticker ut överallt...

• Blivande fru L

Hvidis - Tur att det finns flera sätt att "få till det" på så att ni inte behöver avstå från det roliga.

• Hvidbrud

Ja, guud. Jag skulle bli knäpp annars! Med allt extrablod i kroppen borde det ju vara en skamm att inte utnytja den extra glädjen det kan ge

• Hvidbrud

Vad härligt att att din mans simmare har fått krut i sig igen Nu ska vi hålla tummarna jätte hårt!!

• Blivande fru L

Tack för det, det ska jag hälsa honom!

• Ankan80

Jaaaaa! Äntligen har indianderna börjat komma smygande i buskarna. Är ännu bara skadaskjuten, men i morgon lär det bli storkrig.
    Tänk att man kan bli så glad av det! : - ?
    Det dumma är att vi skall till en ö i Blekinge med utedass två dagar över valborg....får hoppas på en snabb attack...

Ore:
    Roligt att ni fått se på krabaten! Nästa gång *peppar peppar* så skall jag också göra KUB. Vet inte om jag är så sugen på VUL igen. Det kan ju gå åt skogen även om man gjort ett tidigt sådant.

Så nu är vi många som kommer ha BIM i samma krokar nästa gång.
    Nu jäklar skall det plussas!!!!!

Nu skall jag iväg till Lund o grilla lite.

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-29 16:17:08 följande:
    Jaaaaa! Äntligen har indianderna börjat komma smygande i buskarna. Är ännu bara skadaskjuten, men i morgon lär det bli storkrig.Tänk att man kan bli så glad av det! : - ?Det dumma är att vi skall till en ö i Blekinge med utedass två dagar över valborg....får hoppas på en snabb attack...Ore:Roligt att ni fått se på krabaten! Nästa gång *peppar peppar* så skall jag också göra KUB. Vet inte om jag är så sugen på VUL igen. Det kan ju gå åt skogen även om man gjort ett tidigt sådant.Så nu är vi många som kommer ha BIM i samma krokar nästa gång.Nu jäklar skall det plussas!!!!!Nu skall jag iväg till Lund o grilla lite.
    Oj jädrans..kommer ni hit!! ...det har jag missat....*springer ut o kidnappar en grill o startar den till Ankis*

Hoppas att attacken blir ytterst kort....låter inget vidare med utedass o indianbesök... MEn valborg är roligt!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)