• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Jag har jobbat på sjukhuslab så jag vet att prover försvinner och så himlans konstigt att det händer ibland är det inte. Allt som skall via mer än en person riskerar ju att hamna på vilovägar. Men Celeste jag förstår helt klart din irritation. I det här fallet är det inget man vill vara med om.
    Du skall nog ringa tillbaka och prata med läkaren innan du stoppar i dig det där. Låter ju inte som något man tar utan att vara 100% säker. Dessa läkare är så underbara... *ironisk*

Ninnis, 15 maj är dagen D för oss.

• passionsblomman

Nu har jag gått massor mer och det känns mycket bra. Inte en föraning om någon indian idag kan jag känna än så länge.
    Men min mage...den är inte riktigt i balans.

• ingenjörsbruden

Åhh heeeeeeeej tjejer!!!

Har försökt att läsa alla era inlägg...men jag kommer inte ihåg nåt...bomull i huvudet??? Moi???

Har haft en helt galen helg.....var o lämnade sprit o dricka i festlokalen....städade....vääääääldigt dammigt....så det kändes skönt att få det gjort....sen blev vi inpulsbjudna till en av makens kompisar så vi hann bara hem o duscha o sen hem till dem där vi fick hemmagjord bearneisesås o hemmafriterade potatisar o såååååååååå god grillad entrecot......såååååååå gooooooott o så mätta vi var sen!
    Satt uppe alldeles för sent....så halva söndagen försvann...

Idag var vi på banken o fixade det sista på vårt byggkreditiv...så jag har bara 3 hjärnceller kvar....1 är på semester o 2 bråkar!

Måste bara fråga.....Blommis...du har gått ener mer....har du varit på toa eller?

Skickar BAMSEKRAMAR o en himla massa till er!!!

• passionsblomman

hahahah! Jag har varit både på toa och iskogen två ggr vardera kan jag upplysa om! Och jag kommer tveklöst behöva fler besök.

Vi får väl se om dagens kur i kombination med dessa besök visar ngn skillnad imorgonbitti...
    (jag väger mig BARA på mornarna - någon nåd får man ändå visa sig själv! )

• Celeste97

lanovia 08 skrev 2009-04-27 16:31:20 följande:

Du skall nog ringa tillbaka och prata med läkaren innan du stoppar i dig det där. Låter ju inte som något man tar utan att vara 100% säker.
    Äsch, jag är ju min egen doktor nu!
    Jag ordinerar mig själv att låta naturen ha sin gång. Förr eller senare kommer indianerna, och då tar jag proven på nytt.
    -Nästa patient!

Smart blommis att väga sig på morgonen, på kvällen varierar det nog beroende på hur mycket man ätit och druckit och hur nyligen man gjorde det.
  • passionsblomman

Hallå! Lite sällskap tack!

jag har under kvällen upptäckt en liiiiten rosastrimmig flytning.

Den har inte blivit ngt mer än....

Detta känns ju lite som antingen eller!
    Jag som var stencool förut idag inför om det skulle vara eller inte var, blev plötsligt lite nervös.

• lanovia 08

*Kniper tummarna så hårt det bara går* Hoppas hoppas hoppas!

Hur gör man den där gubben du gjorde Blommis?

• passionsblomman

: - ? gör man så blir det en

lanovia 08 skrev 2009-04-27 22:31:53 följande:

*Kniper tummarna så hårt det bara går* Hoppas hoppas hoppas!Hur gör man den där gubben du gjorde Blommis?
  • passionsblomman

Usch! Nu vågar jag knappt gå på toaletten heller!

Vaddå huvudet i sanden lalalalalalaaa jag har mina egna nummer...BINGO. *slår handflatorna fram och tillbaka över öronen*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)