• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Nenne - man får bli tjock på ena eller andra sättet - om inte båda.

• Telis

kängu, jag tror att jag är för feg för att köpa glasögonen med glas på nätet. Men bara bågarna skulle jag kanske våga köpa (om inte optikern blir arg på mig då ).

Tack för att ni tyckte dom var fina. Det är lite bling-bling på skalmarna, det gillar jag.

• FruCicci

Måste fråga...
    Om man vill kolla makens simmare, alltså kvaliten på dem, i sthlm, var vänder man sig då???
    Har en nära vän som inte heller blir gravid o de har ju försökt ett år snart. Frågade om de kollat hans simmare (hon är ok) och de har de inte men hon vill veta var man gör det.
    Hur får man till insemination sen?? Är det bara att kontakta sophiahemmet eller hur var det nu???

• Telis

Cicci, Andrologmottagningen på Sophiahemmet håller på med sånt. Man får även göra inseminationer där. Mycket billigare än om man går på den andra (fertilitetsmottagningen?) på Sophiahemmet.

• Lapinette

Ja, där har man sprungit! Syster Marie tror jag hon heter ... men vad hette han? (mumlar nu om SH)

• Telis

Ja, kära nån, tänk om man hade fått en hundring för varje gång man visat upp muttan för olika främmande människor. Då hade semesterkassan varit kirrad vid det här laget.

• Lapinette

Telis - japp, då hade man blivit rik!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare