Vänner,
Känner igen det du skriver...
Victor kanstar med ner maten på ren jäkelskap på golvet, ler och säger "OJ"... men jag bryr mig inte, säger nämen Victor, aj aj aj liksom...
När vi är klara med middagen, så får han själv städa upp. Jag ger honom papper, trasa och så får han ligga där och torka.
Tror det är viktigt att visa att det är jag som bestämmer, jag brukar vara försiktig med att ryta och bli högljudt arg, men där emot skarp röst och sen kör jag med ignorering. Jag är kall som fasen... då blir han obekväm och känner att det är en konstig stämning.
Sen tror jag (läste faktiskt barnboken i går) att barn är olika. Vissa tidigare trots andra senare - så klart.
De märker ju att de kan mer nu, Victor tar på sig själv och blir tokig om han inte får det - då låter vi homom göra det, men nu får han ta på sig mycket tidigare på morgonen så vi hinner låta honom göra färdigt sin "påklädnng" samt hinner ändra på det mesta...
Har inte varit hemma hos mamma sedan i julas, så det ska bli roligt att åka ner.
Vänner, synd att du verkar ha fullt upp med besök i helgen, jag som tänkte bjuda in mig på din makes mormors goda kaffebröd
EA, hoppas blodproverna är bra nu då!!
Vishy har jag aldrig provat, få rjag testa då!
Jag har aldrig använt krämer i hela mitt liv!!!
Jag tvättar av sminket med tvål o vatten och smörjer aldrig in mig varken på kroppen eller i ansiktet. Fast nu tar jag lite på magen då och då, för jag läste någonstans att det är bra
Så mig ska man inte fråga om sådant
Ha ha - fick ögonkräm av svärmor i julklapp, den har jag använt i hela ansiktet en gång, bara för att jag skulle få slut på tuben... (ganska lite och onödig)...
Ska dock unna mig en ansiktsbehandling framöver innan bebisen kommer, för jag har lust att göra något för mig själv, ska bli spännande att gå utlåtande om min hy