• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

Gaaaah. 4 timmars möte med intensivt arbete. Men vi hann längre än jag trott, vilket gör att jag ser en rimlig chans att hinna klart inom deadline - härligt.

Har dock skällt på mannen som kallade in oss, 4 timmars workshop kräver att man bjuder på fika, enligt mig och övriga deltagare. (Kanske skulle skicka receptet på EA:s muffins...?)

Skrattade gott åt er "muttblottare".

Ska kolla på Telis glasögonbågar när jag kommer hem, internetfiltret blockerade den länken...

Har inte fått svar från min kompis än, skickade ett mail innan lunch.

• Lapinette

Ja, inte är man känd för att vara klok ... fast komiskt nog så fyllde en fd chef i den egenskapen när jag skulle få lite utvärderingar till IHM. Klok??!!! Han glömde nog INTE framför.

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-04-07 16:58:18 följande:
    Ja, inte är man känd för att vara klok ... fast komiskt nog så fyllde en fd chef i den egenskapen när jag skulle få lite utvärderingar till IHM. Klok??!!! Han glömde nog INTE framför.
    Fast han visste nog inte att du hoppat omkring i Vasaparken i många år och blottat muttan UTAN att ta betalt ...

EA: funderar mycket på din frosting ...

Ore: gillar hon inte att prata i telefon så kanske hon är sen med att svara på mail också .. och så måste hon nog samla sig lite! Bra att du mailade i alla fall!
  • kängu

Nu ska jag vara totalt OT, och fråga en sak om ansiktskrämer... Jag har insett att jag måste ha en ansiktscreme med solskyddsfaktor i, eller en riktigt bra solskyddsfaktor för ansiktet. Måste vara supermild (jag använder nu Weledas mandelkräm för ansiktet och är väldigt nöjd med den), oparfymerad, och inte för tung/kladdig. Tips mottages tacksamt!!

Lappis, jag garvade gott åt att du hoppat runt och visat muttan i Vasaparken

Godkväll på er allesammans!

• fru AM

Kängu: Solkräm för ansiktet: Vichy som säljs på apoteket har jättebra solkräm tycker jag. Ger ett matt resultat och täpper inte till porerna på något sätt.

• kängu

Oh, tack för tipset krämgurun
    Jag har faktiskt haft någon kräm från Vichy innan som jag gillade, så det borde funka!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare