HALLOJ!!!!!!!!!
Hur mår ni??
Nu är jag hemma igen från Dubai, som var helt fantastiskt!
Victor har lärt sig ett nytt ord, HOPPA, gode tid vad ungen har badat o hoppat från poolkanten, han har dessutom lärt sig flyta!! Så stolt. Det blir simskola snart!
NENNE, har läst 2 sidor bak, mer orkade jag inte, men du har hög temp och lite symptom
GÖTT MOS! Som de andra säger så "plötsligt händer det!"...
Håller tummarna!
Mugglan, det lät skumt med din "nidblödning", jag hoppas iaf för din skull, även om det kanske inte var helhjärtat denna gången!
Som jag förstod det har Lappis äntligen fått en normal mens med, det eller?
AM! Synd att du inte fick mink favvon-... kanske dyker upp fler?
KOKO, hur mår du gumman! Storal UL avklarat eller? Ska ni ta reda på kön denna gången?
Hoppas Conny mår bättre snart! Torrhosta o feber låter inte kul.
Skönt att ni kan gå ner i tid med! Barnen är små en sådan kort tid, så jag håller med om att det är värt det.
Själv har jag ju sådant bra jobb så jag jobbar typ 80% men får betalat för 100%
När vi hade skolat in i november, så valde vi att ha honom 6h om dagen bara i december, restiden är sedan 30 min mellan mitt jobb och hans dagis, och mitt företag gav mig 100% trots detta faktum att jag nog inte jobbade mer än 65%. Kunde dessutom jobba hemma när han var sjuk - fast jag inte jobbade så mycket då fick jag 100%. Men i och för sig vet de kanske att jag har jobbat stenhårt innan jag fick barn så de är lite payback time...
Start 8-17 på dagis är ju många som går!
Ungar gillar dagis mer än vad man tror! 2 dagar i veckan med 8-17 är ju bättre än 5
Victor går 8.30-16.30/45 varje dag. När han får syskon är vi så lyckligt lottade i innerstan att de får gå 30 h i veckan, vet att i Täby är det bara 15h i veckan.
I sommar blir det inte så mycket dagis för honom, men sedan ska han få gå sina 6h om dagen, han kommer behöva den stimulansen.
MrsB, jobbigt du verkar ha haft det med sömnen. Kan meddela att jag är så van vid att sova kass då Victor aldrig har lärt sig sova en hel natt. Men jag har ju bara 1 barn än så länge... Måste vara värre när du har Max med. Ja ja, snart får du dra upp pojkaran ur sängen
Tiden går ju så fort...
Hur trivs du på jobbet nu då? Måste ju vara sååååå kul!
Vad mer skulle jag skriva.... nä kommer inte ihåg...