• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Grodan12

Värst av alla djur är dock de ondskefulla skogsmyrorna....

• nennesjuttioåtta

pissmyror!!!

Annars är det ju mest synd om myrstackarna. *nuts nuts*

Nej, KNOTT är värst!! Fy fan!!!!!!!

• fru AM

När det gäller småkryp vill jag nog ändå slå fast att HUVIDLÖSS är det värstavärsta.

(Nenne: haha - myrstackarna!)

• Grodan12

Glöm inte de otäcka fästingarna (som dessvärre tycker väldigt mycket om mig)!

• Fru E

Ähh alla småkryp är lika illa

Skriker alltid på maken när jag hittar ett kryp inomhus så får han ta dem.....

Tänkte försöka mig på att göra chokladmuffins med baileys och daim i, undra om det kan bli gott.....

• nennesjuttioåtta

åååh jag som hade planerat att frossa i GODIS nu när maken skulle på konsert ikväll, men då påminde han mig om att akupuntkören sagt att jag inte ska äta socker så då dog ju intresset lite gran.. Fast jag åt ju lite godis igår och.. tja lite grann kan väl inte göra mer skada än det redan är?

• nennesjuttioåtta

Trevlig helg, tjejer!!!

Mugglan - släpp alla tyglar!

• Fru E

Nenne-varför skulle du inte äta godis???

• MSW

Det djur som jag är mest RÄDD för är råttor! USch usch! Vågade knappt gå förbi ställen där jag sett en råtta springa förbi när vi var i bangkok..
    Annars tycker jag alla småkryp (spindlar, HARKRANKAR(eller långben som vi kallar dom..) fästingar, you name it) är äckliga och vill inte ha dom och gosa med.. Men jag förstår juh att de inte är farliga EGENTLIGEN.. Men råttor kan juh attackera människor och*uuuuark*

MrsB: det borde juh vara lugnt med de där minuterna. Kan juh vara att klockor går olika bara... Vet du när du får svar på hur det har gått?

Nu ska jag göra champinjonstuvning till våra crêpes!

Ha en super bra helg!
    Puss och Kram!

• Mrs  B

MSW
    Hoppas också att det inte ska vara någon fara med tentan!!!!
    Läraren skickade förra gången ett meddelande direkt att berättelsen hade kommit fram och sen har hon 15 arbetsdagar på sig att rätta. Ska kolla av vår databas i morgon.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare